ESKİ SEVGİLİM İLE GÖRÜŞÜYORUZ AMA SEVGİLİ OLMUYOR. NE YAPMALIYIM?

Yaklaşık iki aydır eski sevgilim ile görüşüyoruz. Sevgili gibiyiz ama sevgili olmak istemediğini net olarak söylüyor, asla olmayacak diyor. Yeri geliyor bana karşı duygusal yaklaşıyor. Yeri geliyor mantıksal. Ben ayrılmıştım. Uzun bir ilişkiydi. Beni kısıtladığı için, beni ben olmaktan çıkardığı için ayrılmıştım. Erkek olan kimseyle iletişim kuramıyordum doğru düzgün. Beni sürekli olmadık şeylerle suçluyordu. Çok üzülerek çok zorlanarak ayrıldım. Hep iletişimde kaldık. Hayatımıza başka insanlar da girdi ama yine de hep iletişimde kaldık. Ben de çok üzülüyordum ama hayatıma devam etmeye çalışıyordum çünkü mantık olarak olmayacak diyordum. Beni olduğum gibi hiç kabul etmedi. Bir yerden sonra geri dönmek istedim. Onu bitiremedim içimde. Görüşmeye başladık. Hayatımızda ilk defa birileri yoktu. Sana sarılırken hala içim gidiyor ama dönmeyeceğim dedi, ya da seni mutlu edeceğimi bilsem sevgili olurum dedi. Kafası karışık diye düşündüm ben de çünkü dediğim gibi bazen duygusal duygusal konuşuyor. Bazen kavga ediyoruz ağlarken itiraf ediyor. Ağlarken itiraf eder öyle bir yapısı var. Ayrıldıktan kısa bir süre sonra biriyle flört etmiştim ve askerde ondan ayrılmıştım, sevgiliyken de kavgalarda çok yıkıcıydım, bunları unutamıyorum dedi. Kısa bir süre sonra biriyle olmamamın da çok koyduğunu söyledi. Birlikte olduğum kişi da uzaktan tanıdığımızdı. Durum bu. Karışık. Onu üzecek şeyler yaptığımı biliyorum. Yargılamayın. O da şu an beni üzüyor. Aylardır bekliyorum. Sevgilisi varken de bekledim. Sevgilisi varken de benimle yeri geldi duygusal konuştu, çok üzüldüm.
ESKİ SEVGİLİM İLE GÖRÜŞÜYORUZ AMA SEVGİLİ OLMUYOR. NE YAPMALIYIM?
Cevapla