Arkadaşlar bu çocuk neden böyle yaptı? Lütfen düzgün cevap verin?

Önce bana yazdı ve kendinden hobilerinden bahsetti öyle karşılıklı konuştuk. Sonra işte yalnız olduğunu insanları kendinden uzaklaştırdığını falan dedi. Bende ona insanca anlayışlı davrandım ve yardımcı oldum samimice. O da teşekkür ediyor samimi iyi çocuk falan dedim. Sonra işte ben ona iltifat edince hoşlandığım kız da bana bunu demişti bunu söyledi. Sonra o kız çok şanslı o zaman falan dedim. İşte öyle sohbet ettik tanıdık birbirimizi. Sonra bu sosyal medya kullanıyor musun diye sordu ve instadan takipleştik oradan konuşmaya başladık. O yazmıyor ben yazıyorum genelde. Ama sonra takipçisi azaldığını farkketrim bir kaç gün içinde. Aldırmadım pek özel sorunlar diye. Ben hikaye paylaşınca bakıyor ama beğeni atmıyor. Sonra ben hikaye atmıştım öğlen falan yol tabelası atmıştım gittiğim istikamete. Sonra o akşam o hikayeden sonra bana mesaj yazmış bu. Bende sabah yanıtlarım diye artık uyudum. Ama sonra sabah Bi baktığımda mesajlarını silmiş. Sonra bende yazdım işte ona bana dün Bi şey mi yazdın diye o da dediki yok arkadaşa yazacaktım sana yazmışım dedi. He bende yedim. Sonra işte bu "yanlışlıkla" hiç te inandırıcı gelmedi. Ben değer verdiğim insanlarla oynamam dedim. Sonra yazdıki İstanbul da mısın diyecektim. Bende Bi afalladım sonra yazdım hayır değilim. O da bu kadar dedi. İşte sonra bu bi anda tatlısın, gözün çok güzel, saçın yumuşak falan dedi. Hatta bir fotoğrafıma sen benim küçüklüğüme benziyon dedi. Kendi fotoğraflarını attı. Bana iltifat etmeye başladı. Bende teşekkür ettim. Bi de her yazdığım mesaja kalp bırakıyor. Hatta dediki Bir ara telefonla konuşalım mı burdan yani. Dedimki bilmem bakarız. Tekrar sordum bu sefer "Senin sevdiğin kız yok muydu onunla aran nasıl" dedim. O da dekiki "Sevdiğim biri yokki." bende yazdım "ne demek yok. Bana hoşlandığım biri var demiştin" Dediki "Hm. Hoşlandığım biri yok. Ki olsada başkasına söylemezdim. Seni orada test ettim. Korkma" dedi işte. Sonra konuştuk öyle. Sonra ben ders çalışmak için görüşürüz dedim o da dediki by by akşam yazarım yine. Ve bir süre sonra bu bana yine yazmış "dersin bitti mi" diye. Ben bildirimi gördüm yanıtlamadım ders çalışıyordum. Sonra cevaplarım diye işte sonra Bi baktım mesajı silmiş yine. kontrol ettim attığı kendi fotoğraflarını da silmiş önceki konuşmalarımızda. Ben çevrimiçi olunca bu bana hemen yazdı. Dediki."Knk seni engellemek zorundayım" dedi. Ben şok. Sonra sordum niye. Dediki. Hani sana sevdiğim yok dedim ya ben birinden hoşlanıyorum o yüzden sadık kalmak istiyorum falan filan. Ben Bi sinirlendim. hadi ordan git dedim ve engelledim. Sonra içimdeki öfke büyüdü ve tanıştığımız uygulamadan hesabını bulup sövdüm dediki sadece "Anlıyorum" veya "peki haklısın" dedi ama sonra "Çok duygusalsın, sadece arkadaşça davranıyordum ha diyorsan haksızım haklıyım" diyerek beni suçladı. Sonra özür direlim hadi barışalım, engelimi aç nazlanma. Daha da sövdüm senden nefret ediyorum falan filan dedim. En sonunda beni oradan engelledi.

Arkadaşlar bu çocuk neden böyle yaptı? Lütfen düzgün cevap verin?
Cevapla