AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
bende onun çalışmasını istemediğimi belirtirdim..
Eee bu daha kötü
Calismayabilirdim bakabilecek bir durumdaysa
Hmm teşekkürler ;)
R ederim
Evde canınız sıkılır çalışın bence
Paşalar gibi evimde otururdum
Hmm ://
Yan gelip yatıp para yerdim
Peki
para için hayır
kariyer için diyorsa evet..
Güzel cevap teşekkür ederim ;)
Ben çalışmak isterim. Evde durup napcam?
Aynen katılıyorum canım :)
yan gelir yatarim daha ne istiyim :)
Ahaha :))
var mı öyle biri cok iyi yatarim evde
Vardır elbet ama iyi değil ;)
kulaga cokta kotu bir fikir gibi gelmiyor hani :)
ben onu evde oyalarım merak etme.
Çalışmalı kadın
benim kazancım yeter. benim getirdiğim rızkı yemekten yüksünen kadın zaten benim kadınım olamaz.
Kazançla ilgisi yok. İnsanlar sadece maddi kazanç için çalışmazlar
ben çalıştırmam. çalışan kadınların evdeki durumunu az çok biliyorum. bunun kadının sosyalleşmesi ile ilgisi yok. kadın sosyalleşmek istiyorsa ben işe gittikten sonra o resim kursuna gitsin tiyatro öğrensin müzik dersleri alsın sorun yok. ben eve girdiğimde güler yüzle o kapıyı açsın da...
Bencilce düşünüyorsunuz ama sizin görüşünüz saygı duyuyorum :)
tecrübeyle sabittir inan. kadın doğasını avucumun içi gibi biliyorum.
Kadınları kimse çözememiş siz mi çözdünüz :)
eşi çalışan erkeklerin hangisine sorarsan sor aynı şeyi söyler...
Biliyorum hemen hemen hepsi diyor
eğer benim gibi demiyorlarsa yalan söylüyorlar demektir.
zenginse niye calısıyım :D:Dd
Asıl zenginse çalışmalısın :)
Bu onunla benim aramdaki mesele
Hıhı
Eşim zengin olacaksa ben bile çalışmam la 😀
Ahaha erkekler size sorum detayda ama neyse öğrenmiş olduk bunu da :)
Sorunu okudum yine de cevabım aynı 😀 çünkü bir aile kurmak ve onu ilerletebilmek bence kadının başarabileceği bir şeydir. Çocuklar olunca onlarla uğraşmaktan zaten çalışmak istemeyeceksin belki. Ama eşimden bir rica da bulunabilirdim, primlerini açıktan ödeyip emekli ol mutlaka. Hayatın ne getireceği belli olmaz sonuçta
Tabi ki haklısınız
Çalışmaya devam ederim.
Helal olsun canım :))
Calismasini istemezdim.
Hmm siz bilirsiniz
Calisirdim eline mi bakicam yani
Helal olsun diyorum :)
Evimin bahçıvanı uşağı aşçısı şoförü olurum. 😂😂
Ahaha :)) erkekler sizin cevabınız detayda :))
Ya ya aynen 😂😂
:)) tamam anlaşıldı siz erkekler zengin kız istiyorsunuz
Yok yahu. Sende ciddiye aldın hemen. Ben Udumbaramı bulunca mutluluğu yakalarım.
Yok ya ciddiye almadım ;)
Pekiiii 😀
Sıkılırdım evde yine calismak isterdim
Hmm iyi bari :)
çalışmasını tercih ederdim.
:) sen mi
çalışsın tabi hayat müşterek sonuçta :)
Tabi ki ben de öyle düşünüyorum da şaşırdım sadece :)
neden? bende taş fırın erkeği imaj mı var? :)
Evet öyle bir imajın var ;)
hiç alakam yoktur oysa.
Olmasın bence de :)
yeter ki o istesin çalışmam
Hadi ya :)
valla
Dürüst olmak iyi canım :)) şaşırdım sadece
evimin erkeği çocuklarımın babası olurdum...
Hmm :/
Şaka bir tarafa ben eşim olursa sözünü dinlerim.
Siz bilirsiniz
Zenginsem esim devlette degilse pek istemem
İyi bari :)
çalışsın ama yatak odasında
Konuyla ilgisi yok
Erkeklere sorum zengin olsanız eşinizin çalışmasını istermiydiniz?
Parayla yatak odası arasında ne bağlantı var?
Karı parası yemek sıkıntı madam.
Bay sizin sorunuz detayda ama :)))
zengin bir bayanla evlensem ömür boyu çalışmam:)
Erkekler sizin sorunuz detayda :)) neyse öğrendik erkekler de zengin eş istiyor
kendi sevdiği işi yapmasını isterdim:) sevdiği yapmak istediği bir iş yoksa otursun evde:)
Hmm ;)
Evde Ne Yapmayı Planlıyosun Acaba..._?
Ben evde durup çalışmamayı düşünmüyorum ki
Öyleyse Kendini Eve Kapama NAsıl Mutluysan Öyle Yaşamaya Devam Et.. (;
Tabi öyle yapacağım zaten
Kesinlikle...))
Ya zengin koca bulmuşum ne çalışıcam :D
Vay be :)) dürüst olduğun için
Zengin koca arıyorum bu arada agahsj :D
Umarım bulursun canim ;)
Canıma minnet derim asfad
Ahaha ;)) kızlar içindi belirtmeyi unuttum
Olsun saçım uzun
öğretmen devlet memuru hemen ayrılır işten
Neden
para göz bunlar
Ben öyle değilim
istisna olur
Kendi bilir fark etmez
Tercihe kalmış :)
Onun parasıyla yasamaktansa ölmeyi tercihinde yım
Ahaha erkekler size sorum detayda ama neyse öğrendik bunu da :))
İyi hayırlısı olsun biz erkekler siz bayanlar bizden bir çok şey öğreneceğiniz varda zamanla 😊
Bitmez bu öğrenmeler...
Orası öyledir aslında bayan olsun erkek olsun bir birinden çok şey ögrecek şeyler vardır zamanla olan şeylerdir... ben şahsen bir ekmege muhtaç kalsam eşim çaşıştırmam zengındee olsam düşüncem aynııı😊
Aynı düşüncede zaten ama bu doğru değil
Doğru olmayan neeeee ki akşam yemek 🍴 olmamiş yok 🏠 içi olmamiş yok çocuk kim bakacak tan vs eş arası da sorunlar çıkmaması için evin kapısı kadın 👩 olacak erkekte çalışıp o evi geçındırecek hepsi bu. ya seve seve ya da seve seve.
:)) ikisi de olur aynı zamanda diyelim olmadı hayat müşterek
Benim kıtabımdaaa yazmaz yazmıyor baciiii😊 ne yazılı herkes görevini yapacak gerisi Allah taktır ilahisiii.
Hadi yaa ;)
Öyle ne yazık o evke ılgılenecek ben çalışacam gerekırse dağda. Taş kıracam ona bakacak sabak ugurlayacak akşam karşılayacak biri olması en doğrusu kım ne derse desin bir bayan çaliştıran aciz yuzsüz insan anlamaaa gelir.
Yaaa alakası yok hayat müşterek hem çalışan maddi kazanç için çalışmıyor sadece
Ben muşterek müşteri satıcı anlamammmm😊 çalışmıyor çalişmayacak aksi taktirde babasına gıtsın 😊 bende o dediğinizde yazmıyor 😊
Bir sürü çalışırdım daha sonra çalışmazdım
Hmm :))
Çalışmam fındık kırar yatarım
Peki
Çalışmam herhalde cocugumla evimle ilgilenirim
Teşekkür ederim
Kadın kısmı çalışmaz.
Niye çalışmazmış?
Racona ters:D
Ahaha komiksin :)
Eşimin çalışmasını istemiyorum ama henüz ne eş var ne de eş adayı :))
Bence çalışsın...
En iyisi ;)
Keşke zengin bir kız bulsam da evlensem :ddd
Erkekler sizin sorunuz detayda :)
zaten zengin olmasam bile çalıştırmam sanırım :))
Ne mantığı?
benim mantığıım işine gelirsee
Çoğu kişinin işine geliyor yorumlarda okuduğum kadariyla
yani doğrusu da oyle madem karım olacak evinde oturup evinının kadını olacak başkasının hizmetçisi değill
Hizmetçi olarak bakarsan olaya yanlış olur :)
GERÇİ HİZMETÇİ DEĞİL DE SONUÇTA MİLLETİN AĞIZ KOKUSU ÇEKİLMEZ :)
O zaman kimse çalışmaz
ihtiyacı yoksa çalışmasın helede özel sektorde
Siz bilirsiniz :)
peki hayrlı geceler :)
Size de hayırlı geceler :)
tşkrler :)
Boş Duranı Allah sevmez
Evet ;))
:))
ben çalışmazdım
Teşekkürler ;)
Ayrılırım.
Vayy :)
Çalışmam :)
Erkeklere sorum bu değildi detayda belirttim ama:)
Zengin olsam izin vermezdim bende çalışmazdım buzlu bademe devam her gün :)
çalısmam :D
:))
evde cocuk bakarım ne olcak :D
Yaa size sorum bu değildi erkekler detayda yazdım :)) neyse öğrenmiş olduk
ayrımcılık yapma farkındaydım cevaplarken :D
Yok be ne ayrımcılığı cevaplayın :))
takılıyorum bak keyfıne :D
Çalışmazdım ^^
:() şaşırdım
Niye ki gerçekten durumu iyiyse ve beni seviyorsa ben de onu seviyorsam çalışmam.
Maddi açıdan çalışmak ayrı bir şey manevi doyum farklı onu kastettim
Evet öyle ama eşimin o manevi doyumu da bana vereceğini düşünüyorum evlenmişsem gerçekten seviyorumdur.
Zevk icin calisirim
:)) hm
çalışırdım tabi ki.
Teşekkürler :)
Calisirdim.
Vay be çalışmak isteyen nadir cevap :)
Hayatta ne olacağı belli değil ki, kimsenin parasına puluna güvenmemek lazım. Bir de ben sabahtan aksama kadar evde oturamam be sıkılırım :D
Ben de öyle düşünüyorum canım
Ne isterse
Hmm :)
Yani iyi bir işte çalışacaksa neden olmasın hem evde sıkılmasın hava alsın :)
Doğru :)
Çalışmak istiyorsan çalış bence ikna et onu :)
Ederim :)
hayır çalısırım
Teşekkür ederim
Çalışmazdım
Teşekkürler
Allahhhh derim
Erkekler sizin sorunuz detayda :)))
Çalışmasını isterdim trilyoner olsam bile
Doğrusu bu:))
çalıştırmam :)
Peki ;)
Calısmam
koca parası yemeye ne meraklımışınız ya :D
ee heralde hersey karsılıklı
Çalışın bence :)
mesleğimden memnunsam işi bırakmam
Keşke olsa.
Ahaha :))
Ona her şeyi aldırırdım, almadığı zamanlar küserdim :D Sırnaşmazdım :D
Yaa erkekler soruyu hepiniz yanlış mı anladınız yoksa bilerek mi yapıyorsunuz :)) size sorum detayda
Ben zengim olursam, çalışmasın. İsterse'de beraber çalışalım.
Siz bilirsiniz
kabul etmem
Erkek için öyledir zaten
Ìşime gelirrrdiii ;)
:() şaştım
kabul ederim :D
Erkekler sizin sorunuz detayda :))
On numara olur, artık yoruldum...