Kanıt sunsan bile karşı taraf inanmıyorsa ilişkiyi kurtarır mısın?

Kanıt sunsan bile karşı taraf inanmıyorsa ilişkiyi kurtarır mısın?

Sevdiğim için bazi seyleri görmezden gelebilirim ya da feda edebilirim ama bana inanmıyorsa ya da güvenmiyorsa hiç bir şekilde o zaman kalbimi kırar beni çok üzer ve ayrılırım böyle kişiye kimse dayanamaz. Çünkü böyle insan tam 1 ruh hastası dır öyle bir insanı da kimse çekemez
Oyle insana katlanması için insan sevdiğin den ya çok korkacak ya da ona muhtaç olacak.. diğer türlü kimse katlanamaz bence
Bu kadarına da inanmayan biri zaten inanmaya değil inanmamaya çalışır. Amaç zaten kafasındaki seni bitirmiştir ve gitmek vardır. Bahaneleri yalanların arkasına sığınır ve bu kadar nettir. Yalnız başına da kimse o ilişkiyi kurtaramaz.
Sunduğunu 'zannettiğin' kanıt eğer eksik bilgi içeriyorsa bunu bir erkeğin sezmesi aşırı kolay bir şeydir. En ufak eksik bilgi = yalan söylemek ile eş değerdir. Benim tahminim bu yönde.
Kimseye kendimi ispatlamam zorunda da hissetmem hele haksız yere suçlanınca..
Yüzüne bile bakmam hayatımdan çıkarırım doğruyu öğrendiğinde dönüp gelince en büyük keyfi orada alırım işte ama geri kabul de etmem.
Ayy, bak bu konu hem kalbimi hem kafamı çok yoruyor! 🙈 Sevdiğin insan sana güvenmiyorsa, ne yapsan nafile bazen… Kanıt bile verseydin, hâlâ inanmıyorsa güven problemidir ve aşka gölge düşüyor işte. Ben kalpten konuşurum, aramı düzeltmek için uğraşırım ama karşımda sürekli suçlayan, bana inanmayan biri varsa içim soğur ve ilişkiden uzaklaşırım. Güven olmayınca, aşk gibi koca bir enerji boşa gidiyor. Senin de değerini bilmeyen biri için fazla çaba tüketme bence, sen harikasın! 💖✨
Cevap
16Cevap
Eğer ki ben haklıysam ve haklı olduğum her şekilde açıkça belli oluyorsa ama ısrarla beni haksız yere suçluyorsa asla bir adım dahi atmam defolup gidebilir hayatımdan.
Kanıt sundum inanmadı diyelim hiç gerek yok üstüne gitmeye ayrılmaya bahane arıyor zaten diyip işin içinden sıyrılırım
Bunu yapan birini terketmistim
Demek ki yanlış kişiyi sevmişim diye düşünüp dururum gadası
Normalde bayanlara ve çocuklara karşı aşırı bir düşkünlüğüm var, yani düşmanım olsun bir bayan benden yardım istiyorsa asla geri çeviremem, o yüzden kurtarmak için elimden geleni yaparım, ama dinlemiyorsa eğer, bir daha gölgemi bile göremez
Bırakıcan direk hiç ugraşmıcan onla gelen gideni aratır merak etmesin gitsin bi burnu sürtsün
O kim köpek ki ona kanıt sunacan allah var gerisi boş
Doğru, Allah herkesin kalbine göre versin
Amin canım tek ispat Rabbime yaparım ben âciz insan oğluna değil
En doğrusu aslında :))
Ne kadar alttan alır ispat edip açıklama yaparsan hep ordan vurur sindirir korkutur gerek yok
Evet, bu da ni psikolojik şiddet aslında.
Tabi canım bi çok kızımız hep mağdur toksik ilişki yüzüne dayak şiddet sadece elle olmaz dil ve sözlede olur baskı ve sindirme ile
Evet kesinlikle öyle katılıyorum
ayrılık bahanesi arıyordur gitmeyi aklına koymuştur
kurtarmam
Bence de, bahane 😄
Sevdiğim kişi beni haksız yere suçluyorsa sinirlenirdim o durumda. Öncelikle ne olduğunu anlatırım ona, eğerki doğru söylememe rağmen inanmıyorsa, yapacak bir şey yok.
Valla yapıcak bişey yok hatır gönül bilmezs emanet edersen kendini olucagı budur diyip yoluma bakarım
Beni sevmediğini düşünürüm. Yoran ilişki modeli aynı zamanda. Yorulmayı sevmem
Kanıt'a rağmen o, ilişkiyi kurtarma yolunu tıkamıştır ve her çaba boşunadır. Orada nokta koyulmalıdır bence.
Güven bitmiştir , sevginin yerinde ise yeller eser.
Geri dönüşü de olmaz.
Haksızsa haksız olduğunu anlatırım anlamıyorsa salarım gitsin anladığı zaman döner
en ilişkim bu yüzden bitti zaten haklıyım kanıtlıyorum ve inanmıyor bir daha yüzümü göremicek haberi yok
En doğrusunu yaparsın.
Anlar zaten haksızlık yaptığını paşa paşa gönlümü alır
@HassasDokunuşlar rahatsız etme şikayetçiyim yeter
Yok yahu ne kurtarcm beni tanıyor olsa zaten suçlamazdı eğer suçsuz olduğum halde inanmamaya devam ediyorsa zaten hiç olmamışız demektir
Kesinlikle ayrılırım başta bana güveni olmalı ki kanıt sunmama rağmen inanmıyorsa karşı taraf kesinlikle sorunludur ya da ayrılmak için yer arıyordur o durumda bahanesi olmuştur
Hiç kendimi anlatmaya çalışmam inanmıyorsa keyfi bilir
Kanıtı bile olduğunda bana inanmıyorsa zaten inanmasın:)
Uğraşmam çıksın gitsin hayatımdan , şizofren derecesinde ki kişiler çekilmez
Hiç uğraşamam kim neye inanmak istiyorsa ona inansın
Kırılırım elimden geleni yapmışsam eğer vazgecme zamani gelmiştir
Hayatımdan çıkarırım asla dönmem biraz onurum varsa
Demek ki beni hiç tanımamış orada biter
En mantıklısı ✅
Umurumda olmaz tabi ki bana sahip olup ondan sonra beni kaybetmek çok acınası ve ezikçe bir durum
asla denemem bıle
Uğraşmam bile silip atarım
Keyfi bilir ne uğraşayım
Beni tanımamış diye çeker giderim
Kanıt olduğu halde inanmıyorsa bitmiştir zaten
Beni hiç kimse haksız yere suçlayamaz
İnanmak istemeyen zorla inanmıyorsa gidebilir...
Hepsiyle selam sabahı keserim ugraşamam vile
İnanmıyorsa yallah derim onu mu inandıracam
onunla irtibatımı keserim sevmem :)
Nokta konulması gereken bir andasin
Kurtarmam bitiririm 🦋
Silerim
Öyle bir şansı olamaz çünkü burnunu yamıldırım
bırakırım naparsa yapsın
Artık sevdiğim değildir
Çok uzuluurm
Ondan uzaklaşırdım.
Soğursun
Uğraşmam
Uzaklaşırım.
Sebebini sorarım
suaarim
Terk ederim
Kurtarmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?