Birçok İyi Özelliğim Var Fakat Artık Hiçbir Kız İçin Çabalamak İçimden Gelmiyor?

Birçok İyi Özelliğim Var Fakat Artık Hiçbir Kız İçin Çabalamak İçimden Gelmiyor?

Bende bu kızın anlattığı gibi oldum. Artık içimden hiçbir kız için çabalamak gelmiyor. Evim var, tahsil durumum iyi, yüksek lisans okuyorum, birçok konuda genel kültürüm yüksek, tipim de ortalamanın üzerinde fakat hayatıma giren kızlar hep beni hayal kırıklığına uğrattığı için ve istediğim gibi birisini bulamadığım için artık aşk kavramından soğudum. En son okuldaki kendi sınıfımda olan birkaç kıza yazdım baktım onlarda bana uygun değil artık saldım bu aşk meşk işini. Anlamadığım şey neden kızlar iyi özellikleri olan erkeklerin değerini bilemeyerek onları aşk kavramından soğutuyorlar ki? Bi de sonra iyi erkek yok, iyi erkek kalmadı diyorlar tam bi komedi 😄

Birçok İyi Özelliğim Var Fakat Artık Hiçbir Kız İçin Çabalamak İçimden Gelmiyor?
Cevapla