Böyle birbirimizi aşırı seveceğimiz ona çok aşık olacağım kişiyi bulamıyorum bu beni aşırı üzüyor psikolojimi bozdu ne yapacam ben
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 346 cevap paylaştı. Aşırı üzülmeni gerektirecek bir şey yok aslında, bu zamanda aşık olmak da aşık olacak adamı bulmak da çok zor. Sabırlı bir şekilde doğru kişiye denk geleceğin günü beklemen lazım. Aşk bazen 25'inde bazen 35'inde seni bulabiliyor
015 Yorumla
Soran1 yılAma özgüvenim kalmadı bundan dolayı hep üzgün duruyorum
- 1 yıl
Bu seninle ilgili bir durum değil ama, o yüzden kendinle ilgili veya özgüveninle ilgili bir problem yaşamana da gerek yok. Hatta genel olarak iyiysen (tip, boy, kilo) veya kendine bakıp kendine güveniyorsan tam tersine özgüvenin tavan yapmalı, ayağın yere basarak doğru kişiyle denkleşeceğin zamanı beklemelisin :)
Soran1 yılEvet iyiyim o konuda çok güveniyorum ama sıkıntı şu bakıyorum benden çirkinler hayatlarının aşkını bulmuşlar yakışıklı çocuğu kapmislar seviliyorlar ben onlardan bin kar daha güzel namuslu başarılı bir kızım ama ben yalnızım utanıyorum kendinden
Soran1 yılYalnız kalarak olmuyor çünkü aşk acısı çekiyorum
- 1 yıl
Bence o çektiğin aşk acısı değil, birini bulamamış olmanın getirdiği tedirginlik ve yalnız mı kalacağım endişesinin bir ürünü. Olay biraz psikolojik aslında ve bunu yenersen bu acıyı yaşamazsın. Kendine böyle yaparak farkında olmadan kendine ekstra güvenlik kalkanı kuruyorsun, belki de seveceğin biri karşına çıksa bu özgüven eksikliği yüzünden onunla olma fırsatını bile kaçırabilirsin.
Soran1 yılÇünkü benim karşıma dünyanın en kötüleri çıktı hep ömrüm boyunca ilk defa böyle masum iyi bir erkek çıktı
Soran1 yılBunun acısı
Soran1 yılÇünkü kimle tanıştıysam amaçları beni... olan kisilerdi
Soran1 yılEvet daha onu göremiyorum açılsam görsem kabul edecek zaten sıkıntı şu kader daha bizi karşılaştırmıyor ilk bana bakan gözlerini alamayan oydu o kadar masum bakıyor ki gözlerimin içinde dalıyordu ben yanındayken bana utancından bakamiyordu
Soran1 yılBirbirimizi görsek o da gelecek zaten
Soran1 yılDiğer erkekler çünkü aşırı kötü insanlıklarını kaybetmişler
Soran1 yılEdiyorum yapmadığım şey kalmadı çocuk yok bulamıyorum hiçbir yerde
En İyi Cevaplar
1 yılBen de tam tersine sevmekten, sevilmekten, evlilikten nefret ediyorum. Aşk sevgi yalan. Koca bir yalan. Zaman değerlidir. Ve bu zaman, asla biri için harcanmamalıdır bana göre. Hayat çok kısa birini sevmek için. Gençlik geçici, aşk sevgi geçici. Geçici şeyler zevkli değil.
03 Yorumla
Soran1 yılBen öyle dünyanın en mutsuz insanı olurum
- 1 yıl
O zaman mutlu olman için dua ediyim.
Soran1 yılEtmediğim dua kalmadı fayda etmiyor sadece aşk hayali aşık olduğum çocuğu yanımda düşününce mutlu oluyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılDaha yaşın ne ki ya insan 50'ye 60'a 70'e kadar aşk yaşayabilir bulabilir ne insanlar gelip geçer hayatında daha bir şey yaşamadın genç:) arama zaten. kimseyi arayarak bir şey bulunmaz :) bu kendi kendine olan bir şeydir. Sevgiler :)
07 Yorumla
Soran1 yılKrizim tuttu ömrümde sarılmadım sarılmak istiyorum omzuna kafamı koymak istiyorum
- 1 yıl
Farklı bir niyet taşımadığımı belirterek bu söylediğini yapmak isterdim.. bu şekilde hayal edebilirsin :) kendine hiçbir zaman haksızlık etme daha yaşayacağım çok şey var belki sadece Kötü bir dönem yaşıyorsun ama lütfen kendine bunu yapma. Sarıldıktan sonra ve başını kaldırdıktan sonra hayat senin için daha güzel devam etsin. Sevgiler :)
Soran1 yılÇok yakisiyliysan tanışalım ben aşırı mutlu oluyorum yakışıklı erkegin benim sevgilim olduğunu dusununce
Soran1 yılDünyanın en mutlu insanı oluyorum
- 1 yıl
Tanışma amaçlı burada değilim, teşekkür ederim :) Çok yakışıklı da değilim zaten :)
Soran1 yılTipin boyun kilon nasıl
- 1 yıl
Üzgünüm, gerçek anlamda kimseyle tanışmak için burada değilim :) bir anlık mutlu edebildiysem sevindim. Kendine iyi bak :)
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
1 yılOna bakarsan bende 30 yaşında bende hayatımın aşkını bulamadığım için üzülüyorum ne yapacağımı da bilmiyorum ama sen daha gençsin senin daha zamanın vardır.. üzülme yani
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Bunu hissetmen inan bana çok doğal, seni öyle iyi anlıyorum ki! Herkesin gönlünde o deli gibi heyecanlanacağı, “İşte bu!” diyeceği biri olsun istiyor. Bazen her yer çift doluyken tek başına hissetmek de çok yorucu geliyor. Ama aşk aceleye gelmiyor, biliyor musun? Sen harika birisin ve emin ol böyle hisseden tek kişi değilsin. Kendini keşfetmeye, yeni insanlarla tanışmaya biraz daha izin ver. Kim bilir, belki karşına öyle güzel biri çıkar ki “O kadar beklemeye değdi!” dersin. Ruhunu, enerjini kaybetme, senin de bir AŞKO KUŞKO’n olur günün birinde! 💙✨
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
28Cevap
1 yılBulsan da biterdi giderdi hayatından sonsuza dek süren tek biziz. Üzülme yanlış aşklarda vakit harcamamış olma kısmın bence güzel bir şans
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılbaşka derdin mi kalmadı
01 Yorumla
Soran1 yılÖzgüvenim kalmadı ilaçlar kullanıyorum dualar ediyorum yine fayda etmedi
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Bu kadar takma kafana, sağlık en önemlisi seninde vardır nasibin bekle bence, ama kendine zarar vererek değil tabi
010 Yorumla
Soran1 yılBekleyemiyorum sevgili istiyorum sarılmak istiyorum
Soran1 yılKrizim tuttu ömrümde bir Ekrem sarılamadım ya
Soran1 yılKere
Soran1 yılEvet öyle hani neden yok diyorsun çirkin olsam begenilmeyen benim öyle bir hakkım yok diyecem kaşar kötü aldatan bir kız olsam ben bu karakterle hak etmiyorum diyecem
Soran1 yılYani öyle olmadığım için hakkım olanı istiyorum
Soran1 yılAnında hepimiz için
Soran1 yılAmin
1 yılZaten bitecekti. Hiç başlamamış olmakta güzel inan bana
01 Yorumla
Soran1 yılKrizim tuttu bitse de yaşayayım kafamı omzuna koymak istiyorum sarılmak istiyorum yan yana yürümek istiyorum bakın bu benim sevgilim kocam diyerek
- Aşk İlişkileri konusunda 654 cevap paylaştı.
1 yılYani bulursun daha erken iyi birine denk gelirsin inşallah bende 43 yaşındayım bekarimbense bulamadım.. her şey kismet bunu unutma
00 Yorumla
1 yılÇok bile durmussun psikolojin bozulmadan 25 e gelip evlenemeyince çoğu kadın deliriyor jdkssjsjjdjs
01 Yorumla- 1 yıl
25 yaşında beyin olarak lisede kalmışsın uzun yakışıkli ve seni çok sevecek biri imkansız istiyorsun sevsin yeter çok şey isterseniz hiçbir şey elinize gecmez
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılSenin elinde olmayan şeyler için niye bu kadar üzülüyorsun
00 Yorumla Açıkcası çabalamadan veya insanlarla iletişim halinde olmayınca olmuyor maalesef bunu meslek değiştirince fark ettim. Adabına uygun şekilde konuşkan ve sohbet edebilen olunca sen istemesende birine karşı his besliyor olacaksın
022 Yorumla
Soran1 yılİş de ben çabalıyorum ama aşık olamıyorum ilgimi çekmiyor bir erkek AA bu benim hayalimdeki gibj diyip hayran kalamıyorum
- 1 yıl
Aşk zannettiğimiz genel şey mi bilmiyorum hayallere bağlı kalmamalısın çünkü karşındaki kişinin hayal ettiği senin olma olasılığın var mı?
Daha da kötüsü senin beğenip hayalindeki olan adam o da senin için öulr düşünüyor olabilir mi?
Çokta hemen olsun diye ararsan da yanlıl kişiyi bulma olasılığın yüksek
Soran1 yılAma hayalimdeki kişiyi buldum ama bulamıyorum bu acı veriyor
Soran1 yılAcı veren kısmı benden çok hoşlanmasi ama onu bulamamam
Soran1 yılÇünkü kaybetmek çok acı veriyor her şeyi tam aradığım gibi dünyada arasam bulamam
Soran1 yılHatasına da razıyım ama onu bulamıyorum yanında olmak istiyorum
Soran1 yılİş de başka birine aşık olamıyorum yıllardır aşık olamıyordum uzun süre sonra ilk defa oldum iş de beni acıtan şey yalnız olmak onunla yan yana olmak istiyorum onunla sohbet etmek istiyorum
Soran1 yılİş de dışarıya çıkıyorum başka birine aşık olamıyorum ama
Soran1 yılBen ayrılmadım ki o da ayrılmadı tanısamadik daha birbirimizi gormuyorduk ama birbirimize masumca bakardık
Soran1 yılSürekli bakışıyorduk
Soran1 yılOff o zaman sevgilim olsun
Soran1 yılBoyun kilon kaç
Gizli Üye(25-29)1 yılYani bende istiyorum. Kim istemez ki ama nasip kismet iste. Senin ilişkiden beklentin nedir?
03 Yorumla
Soran1 yılCok yakışıklı olsun masum olsun uzun beni sevsin yeter
Cevap sahibi1 yılNirdr bu yakisiklilar
Soran1 yılBir bilsem
Gizli Üye(30-35)1 yılVaktin var kaçmıyor bir yere üzülecek bir şey değil
013 Yorumla
Soran1 yılAma psikolojim alt üst oldu yıllardır sürekli üzgünüm özgüvenjm kalmadı
Cevap sahibi1 yılİyi düşünürsen iyi gider işlerin ama böyle kapatırsan hem modun düşer hem de iletişimine yansır dmden detaylı yaz bakalım nerde yanlış yapıyorsun
Soran1 yılİlaç da kullandım ama fayda etmiyor
Cevap sahibi1 yılİlaçlık bir şey değil bu sadece doğru düşünüp hayatını düzene koyman lazım kuyuda kimse seni bulamaz demi yusuf musun sen
Soran1 yılAma aşk acısı çekiyorum
Cevap sahibi1 yılTakıntı yapmışssın neyse yorumları uzatmayı sevmiyorum dediğim gibi özelden yazabilrisin
Soran1 yılTakıntı yapma sebebim çünkü benim karşıma hep dünyanın en kötüleri çıktı sürekli beni... isteyen tiplerdi ilk defa beni adam gibi sevecek biri çıktı şu yaşıma kadar
Soran1 yılSürekli kalbimi kıran her dakika beni aşağılamaya çalışan Ebu cehil gibileri çıkarsa amacı farklı olan ilk defa bu kadar iyi biri çıkınca ister istemez unutamazsın
Cevap sahibi1 yılCanım yapacak bir şey yok burdan bu şekilde kafandakiler dağılmaz sesli birileriyle iletişim kur kendi içine atma
Soran1 yılİş de anlatıyorum fayda etmiyor
Cevap sahibi1 yılCano çivi çiviyi söker başka yolu yok ozaman
Soran1 yılOlmuyor işkence çekiyorum başka birine merhaba bile demek iğrenç geliyor
Cevap sahibi1 yılNormal arkadaş olarak burdayım ama burdan bir şey yapamam
Aşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı. Peki bulmak için ne yapıyorsun böyle bekliyor musun
04 Yorumla
Soran1 yılHer yere bakıyorum
Soran1 yılEğlenmek iğrenç geliyor
1 yılAbla boş ver bulmassan ne olacak gez toz ic sic hersey evlenme degul
01 Yorumla
Soran1 yılAsk acısı çekiyorum ama tat vermiyor dediğin şeyler ruhum acı çekerken
Gizli Üye(25-29)1 yılBelki birbirimizi bulabiliriz hangi şehirdesin?
04 Yorumla
Soran1 yılBuradan veremem özel bilgilerimi ama Ankara İstanbul İzmir Antalya degil
Cevap sahibi1 yılPeki Antalya’ya yakın mı?
Soran1 yılYok değil
Cevap sahibi1 yılHiç mi şansı yok yani?
1 yıl32yasındayım ben daha bulamadım üzülme 😀
08 Yorumla
Soran1 yılÜzülme mi aşk acısı çekiyorum yıllardır kendimden utanıyorum
- 1 yıl
Derdine derman olmaya geldik anlat bakalım dinleyelim
Soran1 yılYa ömrümde bana hiç düzgün erkek denk gelmedi ilk defa tip olarak bu benim hayalimdeki gibi dediğim beni deli gibi sevecek biri çıktı ve bana o kadar masum bakıyor ki beni aşık ediyor kendine çocuk çok utangaç biri benden çok utanıyor inanılmaz yakışıklı yüzü aklıma gelince doyamıyorum düşünmeye onu yani başımda istiyorum konuşmak istiyorum onunla ama o yok bulamıyorum onu görmüyorum artık hiçbir yerde bulamıyorum
Soran1 yılBenim hep karşıma çıkan tipler beni... isteyen tiplerdi çünkü böyle bir erkek buldum beni deli gibi sevecek bu kadar iyi bunu kaçırmak canımı çok acıtıyor
- 1 yıl
Buradan birisi mi?
Soran1 yılYok gerçek hayattan
- 1 yıl
İnşallah karşına çıkar istediğin kişi üzüldüm senin adına
Soran1 yılÇok teşekkür ederim Allah razı olsun
1 yılHayatının aşkı olmaya geldim. Şans 🍀 ver
08 Yorumla
Soran1 yılBoyun kaç yakışıklı mısın yan yana yürürken vayy be denilecek çift olur muyuz
- 1 yıl
Önce senin yaşın kaç bi desene
Soran1 yıl25 yazdım ya
- 1 yıl
Dedim 18 altı falan mı
- 1 yıl
Gizli değilim konuşabiliriz istersen
- 1 yıl
Ciddiyim
Soran1 yılYa hayır sevemiyorum birini aklımda biri var çünkü
- 1 yıl
Anladım
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bulursun yaşın var daha
01 Yorumla
Soran1 yılPsikolojim bozuldu
Hiç üzülme aşksızda yaşanıyor..
010 Yorumla
Soran1 yılBen yaşayamıyorum sürekli üzgünüm herkes kızıyor neden üzgün duruyorsun diye
Soran1 yılAcısını yaşıyorum çok kötü
Soran1 yılUzak dur değil işin kısmı o beni çok beğendi çok iyi birine benziyor ve aşırı yakışıklı tam hayalimdeki gibj ama onu bulamıyorum
Soran1 yılBulamıyorum etmediğim dua kalmadı
Soran1 yılBakıyorum çocuklar çok yakışıklı olsa da sevemiyorum çünkü aklımda başka biri var
Soran1 yılZoruma giden şey ömrümde karşıma ilk defa iyi bir erkek çıktı beni sevecek hin kişiyle tanışıyorum kimle tanışsam beni... istiyor
Soran1 yılBen bunu kabul edemem
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılBulursun daha yaşın küçük
35 E kadar yolun var03 Yorumla
Soran1 yılAma psikolojim bozuldu bundan dolayı hayattaki en korktuğum şey
- 1 yıl
En korktuğun olmasın yoksa başına gelir
Allah'a sığın ve akışına bırak
Soran1 yılAllah'a sığınıyorum ama mutluluk istiyorum Allah karşılık vermeyince üzülüyorum
1 yılDeneyecen bulana kadar başka caren yok
016 Yorumla
Soran1 yılPsikolojim bozuldu ama
- 1 yıl
Yapcak bir şey yok çaba olmadan sonuç alamazsin
Soran1 yılİlaç kullandım dualar ediyorum 24 saat yine fayda etmiyor
- 1 yıl
Nasıl yardımcı olabilirim elimden geleni yaparım istersen
Soran1 yılOff aslında karşılıklı beğendiğim biri var ama bulamıyorum o bana çok tatlı geliyor
- 1 yıl
Burdan mi
Soran1 yılYok gerçek hayatta
- 1 yıl
Bulamıyorsan o zaman bulana kadar başkaları ile devam
Soran1 yılOlmuyor baskalari midemi bulandırıyor ancak her şeyi ona benzeyecek
Soran1 yılİşkence çekiyorum başka birini düşününce
- 1 yıl
Ne yapabiliriz ki bulamicsn onu
Soran1 yılİş de dua da ediyorum olmuyor çıkmıyor daha nerden gelecek bu
- 1 yıl
Bilmem ben yardim edebildiğim kadar ederim
Soran1 yılBenim için dua edin lütfen
- 1 yıl
Ben ateistim işte o imkansız
- 1 yıl
Ama şans dilerim
1 yılÜzülme ne bulursun kalbini seven birisi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı. Canını sıkma, güzel misin
00 Yorumla
1 yılElbet çıkar karşına ☺️
00 Yorumla
1 yılBiraz geç gibi duruyor haklısın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Daha yolun başındasın ne bu acelen.
08 Yorumla
Soran1 yılAsk acısı çekiyorum aklımda biri var başka birini sevemiyorum bu ruhumu canımı çok acıtıyor
Soran1 yılNasıl üzmeyeyim karşıma çıkan tipler hep amaçları beni skmkti ilk defa böyle tipini beğendiğim karakterini beğendiğim biri çıktı asıl hoşuma giden şey beni deli gibi sevecek olması ömrüm boyunca hiç karşıma böyle biri çıkmadı çünkü hep dünyanın en kötüleri çıktı
Soran1 yılİş de sorun şu çocukla konuşmak sohbet etmek istiyorum sonra bakıyorum çocuk yok bu çok acı veriyor
Soran1 yılAma sıkıntı şu iş de akılda biri varken başkası olmuyor aşkı unutmak 3 yıl sürüyor
Gizli Üye(25-29)1 yılYaş 29 dert etme bende aynı
08 Yorumla
Soran1 yılDert etme mi dünyanın en kötü şeyi Allsh beni böyle sınamasın ya aşk versin başka zamanda başka şeyle sınasın
Soran1 yılÇünkü benim en üzüldüğüm şey bu
Cevap sahibi1 yılÇirkin ve şişman biri değilsen bulursun birini ya
Soran1 yılBirini bulmak mesele değil mesele karşılıklı aşı olmak yoksa bir erkeğe katlanamazsın ama aşık olunca onun bütün derdine çilesine seve seve yaparım diyorsun
Soran1 yılSeni kısıtlaması kıskanması dünyanın en güzel şeyi
Cevap sahibi1 yılSen baskın karakterli birisi istiyosun zor değilmi öyle
Soran1 yılYok baskın olması şart değil ben ona aşık olayım o bana olsun bana değer versin kalbimi kırmasın bu
Cevap sahibi1 yılAnladımm
- Aşk İlişkileri konusunda 320 cevap paylaştı.
1 yılİnşallah bir gün bulursun nasip kıamet...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKıyamam ya gel sarılayım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 742 cevap paylaştı. Acelen ne
024 Yorumla
Soran1 yılÖzgüvenim kalmadı kendimden utanıyorum
Soran1 yılİnsan içine çıkamıyorum kendimi evde kalmış gibi hissediyorum
Soran1 yılDeğersiz sevilmemis
Soran1 yılİş de onun için de hayatımın aşkını bulmam gerek ama bir erkeği sevemiyorum sıkıntı bu her dışarıya çıktığımda herkes bakıyor ilgileniyor ama ben beğenemiyirum
- 1 yıl
Bu da diğer bir sorun senin yanına yakışacak birine değil ruhuna dokunacak birine ihtiyacın var cinselliğe nasıl bakıyorsun bilmem ama inan yakışıklıda aynı performansı veriyor çirkin de yakışıklı olunca gözüm doyar sanıyorsun ama ruhun aç kalıyor etrafında seni beğenenler vardır illaki onlara şans vermeyi dene
Soran1 yılÇünkü aklım başka birinde ona benzeyen birini arıyorum onun gibj bana masum bakan onun gibi çok yakışıklı
Soran1 yılEvli değil ki çocuk bana o kadar masum bakıyor ki ve aşırı yakışıklı ilk defa bir erkeği bu kadar yakışıklı buldum çok utangaç çok efendi ama onu bulamıyorum
Soran1 yılHayır rüyada değil gerçek hayatta
Soran1 yılKonuşamadım daha doğrusu yetişemedim tam konuşacam bir bakıyorum çocuk yok
Soran1 yılÇocuk çok asosyal çünkü
Soran1 yılHerkesin içinde olmuyor çocuğun instagramı hiçbir şeyi yok ki
Soran1 yılŞimdi de görmüyorum
Soran1 yılVe sürekli bana bakan o bakarken o kadar masum bakıyor ki ilk defa bu kadar masum erkek gördüm aşırı utangaç
Soran1 yılHayır hiç öyle biri değil hem de beni sevsin yeter
Soran1 yılÇilesine derdine de razıyım
Soran1 yılAyy kimin iyi kimin kötü olduğu bakışlarından belli çocuk melek gibi ömrümde ilk defa bu kadar iyi erkek çıktı karşıma benim karşıma hep beni aşağılayan Ebu cehil gibiler çıktığı için
Soran1 yılEskiden sevdiğim çocuk tam bir Ebu cehildi dünyanın en kotusuydu her dakika bana hakaret ederdi beni aşagilardi
Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Bulamassin daha da
03 Yorumla
Soran1 yılÖzgüvenimj yerle bir etti psikolojimi bozdu
Soran1 yılYok oluyor da bulamıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.
1 yılTek derdin bu olsun
05 Yorumla
Soran1 yılPsikolojim bozuldu kendimden utanıyorum
Soran1 yılÖzgüvenim kalmadı bundan daha kötü ne olabilir
- 1 yıl
O senin gereksiz takıntından kaynaklanıyor
Soran1 yılAma gitmiyor ilaç da kullandım bu durumdan dolayı kendimi değersiz sevilmemis hissediyorum insan içine çıkarken utanıyorum
Soran1 yılHerkes çift halinde ben tek
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılUzulme
00 Yorumla Geçmiş olsun
00 YorumlaBende bulamadım ama ara bence
00 Yorumla
1 yılben de öyle
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılNüfusta çok halbuki
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKısmet değilmiş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılŞu an buldun
04 Yorumla
Soran1 yılBoyun kilon kaç yakışıklı mısın yan yana gelince seninle gurur duyar mıyım ve masum iyi biri misin
Cevap sahibi1 yıl185 boy/kilo 90
Yakışıklılık konusuna gelince o görecelidir. Diğer konuları da tanıdıkça anlarsın😅
Soran1 yılKilon fazla
Cevap sahibi1 yılTüh çok üzüldüm bak şimdi 🤣🤣🤣
Devamını Gör(22)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 25 yaşındayım hayatımın aşkını bulamadığım için çok üzülüyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer