Sürekli aynı döngüyü yaşamaktan sıkıldım ne yapmalıyım?

2 senedir bir ilişkim var ama sürekli aynı döngüyü yaşıyorum sürekli kavga gürültü Ayrılık Sonra Barış kavganın sebebi de kendisinin ilişki için sorumluluk almayışı ve benim bundan dolayı gerginliklerim sonrasında kavgaya dönüşüyor sonra bana geri dönüp bana bağlandığını beni sevdiğini söylüyor sanki ayrılırken o ağır lafları kırıcı lafları hiç söylememiş gibi davranıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum Anladığım kadarıyla benimle ayrılıp gidiyor geziyor tozuyor sürtüyor merakını gideriyor dışarıda Sonra tekrar dönüyor. "Daha İyisini bulsan asla bana dönüp bakmazsın." demiştim bir keresinde "daha iyisini bulamayacağımı biliyorum." demişti. Sen neden kabul ediyorsun diyeceksiniz Kendimi özgür hissettiğim tek yer onun yanı çünkü...

Sürekli aynı döngüyü yaşamaktan sıkıldım ne yapmalıyım?
Cevapla