Ilk defa sosyal medyadan birine yürüdüm. Neden böyle oldu anlamadım. Biri beni aydınlatabilir mi?

Sosyal medyadan benle yaşit yakişikli bekar bir mimara dm' den yazdim iltifat ettim. Çok mutlu olmuş cevap verdi o da bana iltifat etti zaten çok güzelim :) neyse tanışmak için benim mesleğimi sordu ve ve takip isteği attı. Kamuda Avukat olduğumu duyunca hemen hukuki bir sorununu sordu ısrarla benim şu işimi çöz diye. Konusu yeni bir uygulama, çok az şey biliniyor o alanda, bir de çok usulsüz tuhaf bir uygulama olmuş, zaten ben bu konuda bir tecrübem olmadiğini söyledim ama bildiğim kadarını üstünkörü açıkladım ne yapması gerektiğini. O da bir tanidiğinin bu hususta dava açıp kazandiğini söyledi. Ben de madem öyle o kişinin izlediği yolu izleyin dedim. (Ben kamu avukatiyim ben alamam zaten davasini, piyasadan dava almak bize yasak. Bunu açıklamadım ama biliyordur heralde) Bozuldu cevap vermedi.

Sonraki gün benim kafama takıldı araştirdım bu konuyu diğer avukatlar da hatta o o yeni alanda serbest çalışanlar bile bilmiyormuş. Onlar da o konuda şaşkınmış vs. Hiç kimsenin ne yapacağini bilmediği bir konu. Ben boşuna mahcup olmuşum. Buna yazdim, piyasada kimsenin bu konuda bilgisinin olmadiğini, böyle cetrefilli bir konuda dava açsa bile 3-4 ayda asla çözülemeyeceğini arkadaşinin bu kadar kısa sürede dava kazanmasinin imkansiz olduğunu... vs Sorununu çözmesi için izleyeceği yolu ve nereye nasil başvuracağini ifade ettim. Bilgileri verdim. Teşekkür etti. Bir daha bana yazmadı. Storylerimi izliyor ama ses yok. Sizce neden? Işini yapmadım diye mi? Yoksa profilimi inceleyip lüks tatil yerlerindeki tatil fotolarımi görüp bu kız beni aşar diye mi düşunmüştür, yoksa ben yazdim diye değerim mi kalmadı, yoksa başka bişey mi?

Ilk defa sosyal medyadan birine yürüdüm. Neden böyle oldu anlamadım. Biri beni aydınlatabilir mi?
Cevapla