3 yıllık ilişkimde aldatıldım ve bana barışmam için dünya şey yaptı ve ben de affettim ne yapmalıyım?

üç yıllık bir ilişkim vardı ve kızla aram çok iyiydi ve gerçekten beni çok seviyordu ve ben de onu çok seviyordum her şey çok iyiydi ve beni Kürt bir tane çocuk karşılığında aldattı ve çocuğun tipini mi beğendi bilmiyorum ama ondan sonra geri bana yazdı ve belki bir sürü yemin etti bir daha yapmayacağına dair ben de o anlık şeyle affettim ve şu an pişmanım affettiğime dair keşke affetmeseydim diyorum yani sevemiyorum ve güvenemiyorum çünkü onun beni aldatması beni çok sarstı ne yapmalıyım

3 yıllık ilişkimde aldatıldım ve bana barışmam için dünya şey yaptı ve ben de affettim ne yapmalıyım?
Cevapla