𝔸𝕔ı ç𝕖𝕜𝕥𝕚𝕣𝕖𝕟 𝕦𝕟𝕦𝕥𝕒𝕞𝕒𝕕ığı𝕟ı𝕫 𝕓𝕚𝕣 𝕒ş𝕜ı𝕟ı𝕫 𝕠𝕝𝕕𝕦𝕞𝕦...
ℍ𝕒𝕕𝕚 𝕓𝕒𝕜𝕒𝕝ı𝕞 𝕟𝕖𝕝𝕖𝕣 çı𝕜𝕒𝕔𝕒𝕜.

##𝕮𝕰𝕹𝕯𝕰𝕽𝕰
𝔸𝕔ı ç𝕖𝕜𝕥𝕚𝕣𝕖𝕟 𝕦𝕟𝕦𝕥𝕒𝕞𝕒𝕕ığı𝕟ı𝕫 𝕓𝕚𝕣 𝕒ş𝕜ı𝕟ı𝕫 𝕠𝕝𝕕𝕦𝕞𝕦...
ℍ𝕒𝕕𝕚 𝕓𝕒𝕜𝕒𝕝ı𝕞 𝕟𝕖𝕝𝕖𝕣 çı𝕜𝕒𝕔𝕒𝕜.

##𝕮𝕰𝕹𝕯𝕰𝕽𝕰
Evet, oldu… İçime dokunan, yüreğimin en derin yerinde hâlâ izini taşıyan bir aşk yaşadım. Her şeyin gerçek olduğunu sandığım, gözlerine baktığımda dünya susarken içimin bağırdığı birini sevdim. Ama sevmek bazen yetmiyor, bazen ne kadar verirsen ver, karşılığı eksik kalıyor. O aşk beni büyüttü ama aynı zamanda içimden bir şeyleri de götürdü. Ne zaman kendime dönsem, eksilmiş bir yanımla karşılaştım. Acı çektim ama o acı beni ben yaptı. Şimdi baktığımda, o aşkı hâlâ kırgınlıkla değil, olgunlukla hatırlıyorum. Çünkü sevmek kadar, sevip vazgeçmek de öğretir insana.
Güzel yazmışsın 👏
Rica ederim☺️
Aşk gerçekten çok karmaşık bir duygu. Bazen öyle derin bağlar kuruyoruz ki, karşımızdaki insan hayatımızın en önemli parçası oluyor. Ama maalesef bazen o bağ kopuyor, ya da karşılıksız kalıyor ve bu da kalpte derin yaralar açıyor. Acı çekmek de bu sürecin doğal bir parçası aslında. Çünkü sevdiğimiz kişiyle yaşadığımız anılar, hayaller, umutlar bir anda elimizden kayıp gidiyor. O yüzden aşkın içinde mutluluk kadar, bazen de hüzün, kırgınlık ve acı oluyor.
Benim kendi deneyimim olmasa da, çevremde bunu yaşayan çok insan var. Bence önemli olan, o acıyı yaşadıktan sonra kendimize zaman tanımak, iyileşmek ve tekrar sevmeye açık olmak. Çünkü aşk, her ne kadar bazen yıpratsa da, hayatı anlamlı kılan en güzel duygulardan biri.
Çok güzel yazmışsın 👏
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Ah, o acı çektiren aşklar yok mu? 😢 Sanki kalbimizin üstünden geçen bir dikenli tel gibi! Herkesin hayatında böyle bir anı olmuştur. Ama ne derler bilirsin, acı geçer, iz kalır, o izle yeniden güçlü bir şekilde devam edersin. 🥀
Bu fotoğraf da tam o anı yansıtmış, eski Türk filmleri gibi... Senin hikayeni de dinlemek isterdim, bazen anlatmak iyi gelir. 🫶✨
Cevap
12Cevap
Yaa Kadirle Türkannnn 🫠
Ben hiç aşık olmadım sayıyorum. Hepsi basit hayranlık ya da takıntıydı. Gerçek aşkımı elbette bulacağım ama acı çekmeli olmasın lütfen. Bol bol güldürmeli olsun :D
Bende olmadım niye acaba biz gibiler olmuyor 😂
Bak bu doğru çok doğru
Doğru Türkancim
Merhaba abi,
Hepsi aklımda, her biri aklımda, en çok canımı yakan, en uzun süren oldu. 😅
Dört senem çöp oldu! 😅
Harici umrumda değil, önemi yok! 😅
Sen onu bir türlü unutmamissin 😂
Abi hiç birini unutmadım da en çok canımı o yaktığı için o daha çok 😅hem geçen sene bitti 😅çok olmadı 😅ihanetin acısı kolay çıkmıyor
Ama öcünü alırsın elbet birgün
Allah'ından bulsun abi 😅benim tersim pistir 😅canı cehenneme
Çıkmadı mı hiç karşına bu peki😂
Sivas'taydı abi o 😅ondan sonra bir çok kişi oldu da 1 ay filan sürdü maksimum 😅
Halami Sivas'ta
Evet abi Sivas'ta o ben İstanbul. 🌸 İletişim yok. 🌸 Napıyor ne ediyor hiç bilmiyorum
Sosyal medyasi felan yokmu peki
Kullanmıyordu abi 😅zaten yazmaya yüzü yoktur bende numaramı değiştirdim yakın olsa en azından 😅 belasını bulunca görürdüm djdjd
Demek çok çektirmiş bu sana iki yakası bir yere gelmez bunun
Amin inşaAllah abi 😅şey eskiden az üzenler bile beter oldu da eski iki kız arkadaşım yakın 😂onları görüyorum 😂haber alıyorum 😅
Senin bu eve gelen abinize noldu gittimi
Duruyor abi 😅11 temmuzdan beri duruyor bir ay dedi bakacağız artık 😅
Hadi o aylar bitmez de
Vallahi abi bitmezse eğer 😅 uygun bir dile söylerim yani ben rahatsız oluyorum ulan kendi evimde rahat edemiyorum yahu 😂
Valla sana üzüldüm bak bekar evine çıktın gene aynı 😂
Bir ay dediği için müsaade ettim abi 😅 insanlık öldü mü 😂
Bence o bir aydan fazla kalır insanlık tabi ölmedide adam kim tanimiyosun yasamisligin yok seri katil çıkar felan sizi keser 😂
Yaşamakta gözümüz yok ki abi 😂 keşke öyle bir şey yapsa kurtulsam şu hayattan
Öyle düşünme sizin gibi milliyetçi insanlar ölüpte vatanı ibisleremi bırakacaksınız adamlar askerden kaçıyor
Abi benim hiçbir şeyde gözüm yok ya şu hayatta hiçbir şey yolunda değil yani beklentim yok amacım yok öylesine yaşıyorum her şeyin canı cehenneme
Yani ama sizin gibilere ihtiyaç var gözü kara pek kalmamıs şu an onu görüyorum
Abi adam yok ki piyasa herkes lafta neler neler görüyorum gülmekten ölüyorum valla münafık çok 😅 röportajlarda ne dönenler var 😅 herkes lafta şey ediyor
Ee lafta cogu zaten ulan savaş çıksa kaçacak çok adam var onu görüyorum
Kesinlikle abi 😅valla abi benim hiçbir şey de gözüm yok 😅her türlü varım savaşa ama savaşı sevmiyorum gidişat da iyi görünmüyor ne olacak bilmiyorum
Gidişat savaş diyor direk
Sevdiğim adam bana acı çektiremez. Hayatımdan çıkarırım onu. Ben acı çekmek için aşık olmuyorum, mutluluğu yaşamak için aşık oluyorum.
Cektirende var
Bak sen şu kizdaki havalara 😂
Ben etmem ben bana yanlış yapanida affetmem
İyi sende bana cekmissin
Yani bak oda var napcaz
Çoğu bilmiyor
Yani
Kimse kimseye acı çektiremez bea 😃
Cektiriyomus aşk acısı 😂
Kim çektiriyor?
Hiç aşkım olmadı hocam.
En güzel kafa rahat
Evet oldu. Gerçekten sevince ayrılsan da kopamıyorsun ki zalımın oğlundan kaç kere ayrıldım yine kopamadım😂 en son tamamen bıraktım. Hani bir söz varya "gözümdeki değerini kendi kendine sildiğin için teşekkür ederim. Ben seni başka türlü silemezdim" diye. işte aynen böyle oldu, çok şükür iyiyim ama ara ara yakamda geziniyor gibi hissediyorum 🤦🏻♀️
Diyosun nefesini duyuyorum 😂
Kim gay kız
Evet acı çektiren bir aşkım olmuştu ama gecmişte kaldı yine de etkisinden kurtulamadım amacı günden sonra aşka yanaşmamakararı aldım ve gerçekten daha mutlu olduğumu fark ettim
En güzeli
Acı çektiren bir aşkım olmadı. En azından sevdiler değer verdiler kıskançlık oldu ufak tefek şeyler falan ama. yine de asla acı çekmedim bazen insan anlıyor o durumları.
Yani üzülmedim ilişkilerinde gidene
Yok üzülmedim birine haksızlık ettim onda da artık bir şey yapamam , aşka dair bir şey kalmadı 😃
Sende uzulmediysen ölelim biz 😂
Ölme ölmee , Lazımsın bizee 😅🤭
Ölmedim bak geri hortladim 😂
Öcüüü👻
Korktum 😂
üzen oldu ama unutamayacağım biri yok olmadı her zaman sınırı koyarım kimsenin beni üzmesine izin vermem 😄
Verme zaten döveriz onu
kim kimi dövüyor jzsb
Üzen olursa döveriz dedim 😂
siz kim jznz dövme kimseyi sende ne meraklısın dövmeye
Kum torbasi ise yaramıyor et torbası lazım 😂
sakinnn ol yaw jsbs senin sinirlerin gerilmis
Yok valla sakinim 😂
hmm tansiyonuna bakmadan inanmam
Bende tansiyon şeker bir şey yokki
yukselmistir belki kan sekerin de düşmus olabilir😃
yemek yedin mi
Yok yedim köfte yedim
ohaa köfte mi 😅
Niye noldu 😂
cok severim afiyet olsun
Tskrler gel birlikte olsun
bitirmissindir zjzj
Yok gel bıraktım sana 😂
hadi bee nznzn ekmek arası yap icine yesillik domates koy sonra ayran yap gelirim😋
Bak sen gel hadi 😂
geldim 🍽 hadi bakalm afiyet oksun
Afiyet olsun yarasın 😂
saol sana da zjshs
Tskrler 😂🌹
tskrler🙏🏼✨
Ricalar 🌹
Acı çektiren değil ama kişisel anlamda ilişkilere ve iletişime bakış açımı epeyce güncelleyen oldu
Yani insanların ne olduğunu artık biliyorum diyosun
Bak sen güzel ozellik 6 hismi bu
Peki hadi beni analiz et bakım sende var birşeyler
İyi beni iyice ezberle bakım ne cikcak bakalım sende var biseyler
Olmadı olamaz da unutulamaz olsaydı şu an hayatımda olurdu ve ayrıca aşk diye bir şey yoktur🙂
İyi bana benzeyin 😂
Ben kötü vakamiyimda 😂
Vay be biliyordum 😂
Yani işte biliyorum güzel bence
Acı çektirmeyen bir aşk sadece masallarda olur.
Gercektede olur bence olmalı da
Bilmem belki bana rastlamamişdir
Ama rastlamasin boş ver herkes şikayetçi
Dimi😹😹
Yani kedi kız 😂
Ahahahh😹😹
Yakıştı ama bak şimdi 😂
Evet😹
Benim canımı kimse acıtamaz ancak ben istersem olur
Bak iddialı söz
Olması gereken*
Bencede
Evet oldu , unutmak için de hala çabalıyorum
Unutsun maviş unutursun
İnşallah canım 🙏❤️
Amin 🌹
Evet eşime çok aşığım yeri geliyor çok canım yanıyor cunku onu bütün kadınlardan kıskanıyorum
Helal olsun sana 👏
Teşekkür ederim efenim çok sağolun
Rica ederim ne demek 🌹
🤗🤗
Evet şu an yaşıyorum onu galiba
Bence yaşama salla
Oldu öyle lanet biri dggg
Vay be bifteri üzmüşler kim üzdü 😂
Benim de ellerim armut toplamadı tabi geç bunları sıradaki şarkı gelsin sıla gençoğlu bundan sonra 🤣
Haha bak sen kimdi kız o 😂
Fi tarihinde karıştırma oraları çöplük oralar sfgggg
Fi tarihine hiç üzulme 😂
Üzülmek için üzülmeye değer bir değerin ortada olması lazım cendoşkon 😂
Yani o kadar değerli değil diyosun 😂 yeni yokmu yeni 😂
Onu söyleyemiyoruz maalesef sfghhh
Bak sen 😂
😄
Oldu onu da gördük
Birdaha görmezsin inşallah
Olmadı
Olmaması güzel
6 aydır çektiriyor. 💔 gamsız…
Dönmüyor mu sana
Ex sevgili asla bana geri dönmez.
Exle ugrasma next bak sen
Evet yaptık öyle hatalar
Sonuç ne oldu peki sana ıtır diyesim geliyor 😂
Çok severim 🙃 Sonuc hüsran
Yani kafana takma sakin ha sana ıtır dicem bundan sonra 😂
Niye kafama takim🤣 sevmez misiniz ondan mı dediniz anlamadı ben
Aşk meşk işlerini kafana takma 😂 sana ıtır dicem isim olarak onu dedim 😂
Niye ıtır?🤣
Onun gibi yüzün var ondan 😂
Hiç benzemiyor ben ama timam söyle
Yok bak bu isim yüz olarak sana uyuyor güzel ıtır güzel isimdir
Kendi ismim daha güzel 😀 arada bir söyleyebilirsiniz. Arada bir ama kfkg
Tamam arada söyleyim hani serbestti 😂
Tamam diyebilirsiniz. Ben biraz yorum yazayım. Güzel sohbetiniz için teşekkürler Uberim
Rica ederim güzel mesajlar
Olmuştu zamanında
Olmuştu bitti diyosun
Bitti zaten acısını çektiğim bir şey ne kadar sürebilirdu ki
Bence acısını çekme gereksiz
Adı üstünde aşk.. Acısını çekmezsen olmuyor
Ben aşık olmadım için bilmiyorum ama olsamda cekmem
Flörtüm belki sijwjdd
Senmi flortsun inanmam 😂
Niye benden Filirttt olmazz mığhh 😒
Olmaz senden flirt😂
Sebeb? 🙄
Napcan kız flörtü gerek var mı 😂
Ne yani kocasızzz mı kalacamm benn sonsuzaa kadarrhh sjjsjd
Kocamı istiyon sen 😂
Sen hâlâ sebebini demedin bu arada 🙄
Sebebi flört işi uzun sürmez ondan
Hadi be ordan sjdj ilişkilerin hepsi uzun zati😃
Hani ilişkiler uzunda onca bu aşk acısı çekenler kim 😂
Yahu bi git ya sjenjdjss flört uzunsa bunlar da uzundur anlamında dediydim 😂
Sen yerinde otur flirt diyor ya 😂
Flirt değil oo filirttt 😒
Tamam senin filirtin ahada bu helene 😂
Erkek bulamazsam onunla evlenecem zati djdjjd
Evlen evlen hanginiz erkek olcak 😂
Erkek olmicak 😏
Ev arkadaşı olursunuz o zaman 😂
Hıhım tabi ki 😏
Üzülme kız filirt 😂
Yok daha neler
Noldu 😂
Cidden üzüldüğümü mü düşündün?
Düşünmedim dusunsemiydim
Yok daha neler, ciddiye aldın sandım böyle kaldım "😳"
Yoo almadimki
Aşkların hepsi acı çekmek içindir zaten
İşte yasayanlar için
Hayır ben izin vermem ki
Neden izinsiz giriş yok diyosun
Ciddiye almam üzdüğü anda çeker giderim
Güzel bendensin o zaman
Evet oldu ama geçti umursamıyorum cano yaa
Yani umursanmaz zaten
Acı çektirmeyen aşk var mı gelsin alnından öpcem
Vardır sanırım yokmu
Aşkın tatlısı olmaz ki zaten.
Değilmi hep acı tabi yasayana
Varsa biz göremedik.
Şöyle olur üzerine şeker ekersin belki tatlanır.😂
Bende göremedim hiç aşık olmadım 😂
İzin vermedim Cindere, acı çektirmesine
Verme verme sakıncalı durum😂
Bir kez oldu yılardır yıllar once allah çektirmesin 😄
Yok ne geç kalcan 😂 nolduda peki sonuç
Afferim sana olsun bak gene geldin geç kalsan sıkıntı olmaz 😂
Napiyosun bakim
Neresi orası öldür öldür camları kapat onlardanda her türlü hastalık gelir ona göre
Iğdır yayla güzel olur valla bak havası kirli olur ama
Begenmiyormusun Orayi bakim
Ankara güzeldir yasanir bak soyleyim
Ayaz genç tutar soleyim 😂
Bak sen kime benziyorsun sen bakım 😂
Koy profiline bakım
Öyle diyosan öyle olsun ben animeden anlamam sen bilirsin
☺️
Hiç olmadi ki kategorize edeyim 😀😀
Olmayanlarda çok neden acaba
Bilmem ki nasip kısmet değil mi böyle şeyler
Yani oda var Allah korumuş demekki seni
😀😀😀
Belki de ama yaş geçmeye başlayınca hayvan gibi aci cekmeye bile özeniyorum
Niye gencsindir daha öyle düşünme
Yaşın doğruysa senden büyüğüm
O bitarafa başım bağlı zaten olmaz bu saatten sonra
Doğru ama çok genç gosteirim 20 lerde felan beyaz yoktur
Orasına ben karışmam 😀😀
Karışma sende gençsindir korkma 😂
Korku değil ki bahsettiğim
Yaşımı seviyorum :)))
Tamam gordummu seni önceden peki
Ne bileyim ben 😀😀
Sen beni yenimi gördün peki
Hayır
Tamam sen taniyosun görmüşümdür seni büyük ihtimal 😂
Ama profil fotonda dekolte açar gibi elinin yakanda ne işi var merak etmedim değil 😀😀😀
Öyle bir poz onca foto koydum onami takildin 😂
Bu gün gördüm:)))
Ayrica takılmadım
Ne bilim sen koyuyomusun fotonu yoksa çiçek bocekmi 😂
Manzara var :)))
Bak manzara varmış sende 😂
Ya hu ikisini niye kıyaslıyosun
Ben biyerimi açmıyorum ki 😀😀
Ben actimmi sanki onca vücutlu foton var bir kere şuraya öyle foto koymadım koymam teshircimiyiz kiz ben bana ters bunlar
Estağfurullah ya hu dekolte açar gibi dedim ya 😀😀😀
Niye oranı buranı açıyorsun demedim fsrkindaysan
Tamam ama bak koymadım yapmamda ben öyle şeyler he var mı öyle çok foton var ama bana yakışmaz
Aman bisey demedim el niye orada onu söyle o zaman 😀
El sıcaktir sıcaktır bilimisen 😂😂😂
Anlık mi çekip koydun naptin 😀
Bögrune kadar açık. yakali gömlekleri görüyorum da bunu görmemiştim 😀
Yani o koyduğum zaman ki fotolarım hep yenidir Ankara çok sıcak yaşayan bilir şu an
Dogudakiler güneydekiler napsin
Maşallah sen benim her fotolarimi biliyosun onu nerden biliyon,😂
Bilmiyorum ki orası nasıl sıcak 😂 bizim ayazimiz meşhurdu oda gitti
Genel. olarak demistjm
Senin de mi vardi
Yokmuydu vardı 😂
Görmedim ben
Tüh sen niye gizlisin 😂
Olmadı
Güzel
Olmadı
Bak senin açından güzel
Oldu Allah bildiği yapsın onu
O derece kötü demek
Evet hakkımı asla helal etmiyorum
Etme etme çıkar o hak
İnşaallah
5 yılımı hadi ordan bi de beni hadi ordan
Tecrübe de boş geç
O da oldu
Sonuç ne oldu peki
Sonuca varamıyoruz abi arafta
Yani bir cikamadim bu araftan salla kendini düşün kendinden başka kimseye de fazla değer verme bu lafımi. unutma
Oldu
Güzel
Olmadı ve umarım yaşamam
Yaşam kötüymüş yaşayanlar diyor
Maalesef oldu
Binevi oda tecrübe
hepsininAllah belasini versij
Ölsün diyosun 😂
Okmadı
Olmaması güzel
Olmadı
Olmaması güzel
olmadı
Güzel bak olmaması
Olmadı
Güzel sevindim bak
Oldu en sevdigim 😄
Noldu sonra peki😂
Ben bilmem millet daha iyi bilir😂
Millet kim kız 😂
Ay ne bileyim acısı bile bal 😄 https://youtu.be/gQuCXmPFF5Q
Burdanmi oldu
Çok özele girdik gerek var mı 😄
Yokta sordum artık 😂
Yoksa gerek yok 😅
Bak sen şuna 😂
Neye bakıyoruz ya😄😄
Bakmayalimmi 😂
Aman ne gerek var😄
Belki vardır olamazmi 😂
Olmas😄
Hadi öyle olsun olursa burdayım 😂
Eyvallah 😅
Eywallah 😂
W ile kfkgm
Benimki öyle güzel değilmi 😂
Yok😂
Neden aaa
Oldu maalesef
Kötü olmus sonuç kötü o zaman
Hayır
Güzel olmayanlar çok
Olmadı
Olmasın en güzeli
Olmaz olur mu
Sonuç ne oldu peki
Olan bana oldu hastalıkla baş başayım
Geçmiş olsun neyin var
Oldu öyle hatalar
Fazla olmasn öyle hatalar dilber 😂
Geldi geçti artık yemezler cendere 😂😂
Afferim kız yemezler 😂
O ergenlik tw olur 😊😊
Ergenlik o zaman sıkıntı yok
🙏☕😌
🌹
Aldığım en güzel 🌹 teşekkürler
Bende böyle ne demek 😂
✨🙏💞farkını biliyorum
Tskrle sende farklısın 🌹
Hayır olmadi
Olmasın dı
Olmasin da
Yani bende onu diyorum
Evett
🌹🌹
😊😊 teşekkür ederim
Rica ederim ☺️
Oldu 3 kere.
Sonuç noldu
Salla onlar seni kaybetmiş
O ah çıkar unutma onlardan
Şuana kadar hiç kızla konuşmadım ki olsun
Nasıl yani hicmi
2 kez oldu evet
Sende çok olmuş
Yani evet haklısın. Her zaman ki gibi. Bir daha aşık olmadım sonra jfjfj
Olma sıkıntılı aşk meşk işleri 😂
Aynen öyle 😅 sen en iyisini yapıyorsun d. su jfjf
Yani beni örnek almak istiyorsan alabilirsin bak 😂
Seni örnek alıyorum evet. Zamanında uyarılarını dinlememiştim. Jfjf Her zaman demişimdir akıllı adamsın diye. Benden daha mantıklı kararlar aldığını biliyorum😂
Bak niye gizlisin sen şu an 😂
Kızarsın diye korkuyorum 😂
Yok kizmam söyle bakım tuyo 😂
Sorarlarsa eski bir tanıdık dersin 😂 var mı bir tahminin jgjgj
şu an yanması birseyler baş harfini söyle
Tüyo vereyim madem 🔥su jfjf
Atessu tamam tanıdım napiyon bakım
Alevsu yahu 😄 İyiyim. sen napıyorsun? nasılsın?
İyiyim seni sormali napiyon bakım hayat nasıl gidiyor 😂
Bana kızmadın değil mi soruna geldim diye? sorunu beğeneyim dedim kullanıcı adım görünmesin diye beğenemedim😅 iyi olmana sevindim. Hep iyi ol.😊iyi gidiyor, aynı 😄 senin?
Benimde iyi ya bak sözüme geldin demi ben ileriyi görürüm unutma
Evet doğru. Genel olarak hep mantık insanıydın zaten. Ben kafama estiğini yapan , aman ne olursa olsun diyen mantıksız kafadaydım.. Ve bu yanlış kararlar almama sebep oldu. En baştan seni dinlemem gerekirdi. Bu konuda çok haklıydın. Ya zaten bu güne kadar bana hiç kötü bir tavsiye vermedin ki. Bunu yalakalık vs için gerçekten söylemiyorum. Yani öyleydi. Ben işin eğlence dalga kafasında olmasaydım ve mantıklı olsaydım bunlar olmazdı.
Eee işte dinliceksin her zaman ben ne söylersem çıkar bu hep böyle oldu
Çıkıyor evet... Tecrübe , bilinçli, mantıklı olmandan kaynaklı.
Yani dedim sana yapcak bir şey yok
Aynen orası öyle. Önemli olan bundan sonra davranışlar. Yani genel olarak. Hayat dersi diyelim...
İyi inşallah bundan sonra gelistirirsin kendini iyiyi kötüyü bilirsin
İnşallah. Yani eskisine oranla en azından daha dikkatli olduğumu düşünüyorum.
Afferim inşallah birdaha yanilgilara düşmezsin
İnşallah. Ve senden tekrar özür dilerim. Yani yanlış davranışlar için. Hatamı biliyorum , farkındayım bilmeni isterim.
Hadi kabul ettim birdaha olursa affetmem
Teşekkür ederim olgun davranışın için...😊 Biliyorum bir daha olursa affetmeyeceğini. haklıydın, haklısın. Sana karşı daha dikkatli olacağım davranışlarımda.
Hadi bakalım inşallah 😂
Yani bu kadar olaydan sonra sana karşı daha dikkatli davranmam lazım evet. Sana haksızlık ettiğimi düşünüyorum... Ve olgun davranışını, bana inanışını boşa çıkarmak istemiyorum😄
Hadi bakalım inşallahh 😂
Oldu oldu
Sonuç ne oldu kıvırcık
Gitti...
Kötü olmuş artık tecrübelisin
Valla o kadar tecrübeli ki ve sonuna kadar bekar kalacağım dersem şaşırma
Niye çıkar belki bir prens
Yok valla yaşadıklarımi sonra artık kimseyi inanamam
Ne yaşadın daha bakim
Sevdiğim insan giti 4 yıl bekledim gelmedi. Yiıllar sonra biri geldi 1-2 ay konuştuk neyse ayrılmak istedi 2 gün sonra baktım eski sevgili takıp ediyordu şimdi birlikteler... kiz geliyor bana laf sokuyor. Profilimin bakarsan bir soru sormuştum planları suya düştü mü o sürprizi onu için yapmıştım
Burdan birisi sen ne ara yaptın kıvırcık burdan
Ya yok buradan değil
Burada. Değilse güzel bak
Neden güzel 😅 buradan değilse ne fayda var ki yine de kirildik güzel yalanları yedik
İşte ondan aşk denilen sevgi denilen şeye inanmayin o insanların yalanı sevgi aşk katıksız olur şu an öyle bir durum yok iki gün sevgili aşk saniyolar sevgi sanıyolar
Güzel yalanları yedik işte aşk değildi bunu çok iyi biliyorum ama... Biz bu hayatta kime inanacağız ki
Kimseye kendinden başka ben hep kendim başardım onca sevenim oldu ok ama sevmedim kaybettimmi hayır çünkü bu zamanın insanalri kötü bunu bilirim bir insanın ne düşündüğünu ne yapcani bilirim
Haklısın aslında
Haklıyım beni örnek al kıvırcık kaybetmessin
Evet ama insan böyle devam edemez ki birine güvenmek istiyor hayat yanlız geçmiyor ki
İşte guvencen adam iyi olur kendini gösterir ama şu an az tombala misali sevende çıkar
Nah çıkar 😂
Hahah bak kendinde biliyosun sen bana konuları anlatcaktin küçükken oyuncu felan 😂
Biliyorum tabii kendime kandırmak istemiyorum 😂 oyunculuğu bıraktım yaa çoktan
Kandırma onu bana anlatırsın sen dinlerim
Kandirmam artık teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim dikkat et kendine kıvırcık 🌹
Sen de 🙏🏻
Tskrler
Maalesef yakın zamanda oldu
Sonuç ne oldu peki
Sonuç ayrılık oldu ama benim için gerçek sonuç onun manipülasyonlarından kurtuldum
Ne yapıyorduki
Tutarsız davranışları vardı, sürekli belirsizlik yaşatıyordu, hislerimi ve söylediklerimi küçümsüyordu, kendi hatalarını kabul etmeyip suçu bana atıyordu. Sürekli belirsizlik yaşatatıyordu, ayrılmaktan korkmuyordum , belirsizlik en kötüsü , ayrılmadı oyaladı baya beni, duygusal olarak manipüle eden ve yüzleşmekten kaçan bir yapısı vardı Kısacası, duygusal olarak çok yorucuydu ve beni kullanmaya çalışıyordu
Kötüymüş kaç sene sürdü
7 ay sürdü kısa ama etkisi uzun bir ilişki kadar ağır oldu tabi
Yani demekki 7 ay 7 yıl gibi olmuş
Evet öyle oldu
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim 🌹
Oldu maalesef
Sonuç peki
Sonuç ayrılık
Kötü olmuş
Evet cok oldu 🥺
Sonuç peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?