İlişkide göz teması kurabiliyor musunuz yoksa "Ben seninle ilgilenmiyorum" modunda mısınız?

Aşk öyle bir zaman da gelir ki
Kalbine sığınmak ister, "Gitme kal!" dersin
Karanlık sokakta umut ışığın olur,
Elinden tutar, dudaklarıyla seni süzer.. 😃

İlişkide göz teması kurar mısınız yoksa "Ben seninle ilgilenmiyorum" modunda mısınız?

#Braveheart
#Aşk İlişkisi
İlişkide göz teması kurabiliyor musunuz yoksa Ben seninle ilgilenmiyorum modunda mısınız?
Güncellemeler
1 yıl
Daha çok cevaplarınızı görelim 😃
Güncellemeler
1 yıl
🙏🙏
İlişkide göz teması kurabiliyor musunuz yoksa "Ben seninle ilgilenmiyorum" modunda mısınız?
Cevapla