Genel de ilişkiler de fazla ilgi gösteren insanlar hep üzülen taraf oluyorlar , ağırdan alan insanlar ise daha çok ilgi gören taraf oluyorlar. Peki siz ilişkiniz de hangisini yapan tarafsınız?
İlişkilerinizde ağırdan alan taraf mısınız? Yoksa fazla ilgi gösteren taraf mısınız?
İnsanların çoğu, ilgi gösterdiğin zaman bunun kıymetini bilmeyip verdiğin ilgiyi başına kakacak kadar nankördür. Eskiden bana sorsaydın, sevdiğimi hayat yoldaşım gibi görüp canımdan çok sevdiğim için fedakarca fazla ilgi gösteren taraf olduğumu söylerdim. Fakat şu an bütün bunları yok etmiş, bunu artık "sözde aşk" olarak gören birisiyim. Ne ilgi gösteren, ne de ağırdan alan. Artık bu işleri direkt umursamayan tarafım. 😂
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İkimiz de dengeliyi Ben sınırlı olduğum zaman o alttan alıyor O sinirli olunca ben Çünkü sinirimizin birbirimize olmadığını biliyoruz sadece birlikte olduğumuz için bu sınır günlük hayatımıza yansıyor aynı şey ailede de var Dersim kötü geçtiğinde sınırlı oluyorum ve anlıyorlar ona göre iletişme geçiyorlar Ya da annem sınırlı olduğunda elimden geldiğince huyuna giden hareketler yapıyorum Lafın özü hayat dengedir.
1
2 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Sikitir yanlış soruya tıklamışım kusura bakma görmezden gel djxkckcfk
aşık olduğumda hakettiğini düşünüyorsam mavili kısım tam olarak ben 😂 ama abuk subuk davranıp soğutuyosa beni kendinden aşkım yazdığında sadece efendim 😀
Merhaba, Fenomenliğiniz hayırlı olsun, sorunun cevabına gelirsek tanıma ve flört aşamasında kişiyi tam tanımak ve bir birimize uygunmuyuz anlamak için ağırdan alırım. Eğer bir birimize uygun olduğumuzu düşünürsem nabza göre şerbet veririm, bazen ilgiye boğarım; bazen kendi haline bırakırım. O an ki duruma göre ilgi ibresini bir arttırırım, bir azaltırım.
İlgiliyimdir, Ama İlgim Karşındaki İnsanı Şımartıyosa Azaltır Ondan Gördüğüm İlgiye Göre İlgi Gösteririm. Yok Şımarmaz Biriyse Ve Verdiğimin Karşılığını Görüyosam İlgimi Arttırırım.
Valla bu iş hesapla kitapla olmaz seven insan verdiği değerin hesabını yapmaz ama değere layık değilse de karşındaki yol vereceksin ben canım istediği ararim sesini duymak isterdim duyarım yani ilişki hesap kitap işi değil hesap. kitap yapan zaten sevmiyordur yol ver gitsin derim
Sadece benım ağırdan almamla olacak iş değil bu aga. Düşünsene canım diyosun efendim yoluna can koyduğum, kalbım, sol yanım, ruhum diyor zaten o öyle dedigı an bana gülme gelir söylecegım şeyi unuturum. Böyle ılışkiler insanı sıkıyor ya ben zamanla şahsen sıkılıp ayrılıyorum. Iltıfat mı etmek istiyr ayarında ve yerlı yersız olmadan edicek abisi
Aşırı değer insanı mahfeder. Uzak durunca hep aşık oldular karşılık verince gerçekten bağlanırsın ve biten sen olursun. Durumu anlatırsan piskolojik sıkıntılı ve takıntılı olursun. Siz siz olun her gün zaman ayırmayın sevdiğinize sürekli seviyorum demeyin. Sürekli hediye almayın. Mutlu olması için kendinizi düşürmeyin. Ve mesajlara hep geç cevap verin
Genellikle ağır olan taraf benimdir. Ne yapayım, böyle kabul edileyim yoksa bana yanaşmasın. Bunu çevremde çok iyi bilir ve ilk başta da bunu yansıtırım...
O nasılsa öyle olıcaksınkı esitlık olsun eşit olmayan ılıskı zaten yürümez hep Altan alırsan ne kadar ıyı olsada ıster ıstemez sımarır hatalar yapar ve üzer onun Altan almasını beklersen bır zaman sonra sıkılır ne kadar sevsede bulanır ve senı mutlu edememe kompleksıne gırer ılıskı yıpranır fazla abartmamak gerek bırseylerı hersey dozunda ıkınzde bır o bır sen ufak ufak susucaksınzkı kavga yerıne güçlü ılısknz olsn