İlişkilerinizde ağırdan alan taraf mısınız? Yoksa fazla ilgi gösteren taraf mısınız?

Genel de ilişkiler de fazla ilgi gösteren insanlar hep üzülen taraf oluyorlar , ağırdan alan insanlar ise daha çok ilgi gören taraf oluyorlar. Peki siz ilişkiniz de hangisini yapan tarafsınız?
İlişkilerinizde ağırdan alan taraf mısınız? Yoksa fazla ilgi gösteren taraf mısınız?
İlişkilerinizde ağırdan alan taraf mısınız? Yoksa fazla ilgi gösteren taraf mısınız?
Cevapla