Iliskilerde kiskanclik ve sahiplik duygulari olmasaydi hayatimiz nasil degisirdi?

Evetttt...

Size bomba bir soruyla geldim. Ayni zamanda da kafa karistiracak 🙃🙃😝

..

Eğer ilişkilerde kıskançlık ve sahiplenme duyguları olmasaydı ne olurdu?

Belki kimse kimsenin telefonuna gizlice bakmazdı. “Neredeydin?” sorusu sadece meraktan sorulurdu, şüpheden değil.

Aşklar daha özgür ama belki de daha yüzeysel olurdu. Kimse kimsenin “sahibi” gibi hissetmezdi. Ama kimse kimse için "her şeyi yakacak" kadar da yanmazdi...

Evlilikler daha açık olurdu, ama belki daha gevşek. İhanet diye bir şey tanımsız kalırdı—çünkü kimse kimseden “sadece benim ol” dememiş olurdu zaten.

Daha huzurlu muydu😇😇? Belki.

Daha tutkulu muydu❤️‍🔥? Tartışılır.

Çünkü kıskanmak, bazen “seni kaybetmekten korkuyorum” demenin beceriksiz haliydi.

Ve sahiplenmek, “sen benim için özelsin”in kırılgan bir çevirisiydi.

Yani tüm bunlar olmasaydı...

Kalpler daha az kırılırdı belki.

Ama kim bilir, belki daha az çarpardı.

Iliskilerde kiskanclik ve sahiplik duygulari olmasaydi hayatimiz nasil degisirdi?
Iliskilerde kiskanclik ve sahiplik duygulari olmasaydi hayatimiz nasil degisirdi?
Iliskilerde kiskanclik ve sahiplik duygulari olmasaydi hayatimiz nasil degisirdi?
Iliskilerde kiskanclik ve sahiplik duygulari olmasaydi hayatimiz nasil degisirdi?
Güncellemeler
1 yıl
Super soruuu🩶🩵
Iliskilerde kiskanclik ve sahiplik duygulari olmasaydi hayatimiz nasil degisirdi?
Cevapla