Evetttt...
Size bomba bir soruyla geldim. Ayni zamanda da kafa karistiracak 🙃🙃😝
..
Eğer ilişkilerde kıskançlık ve sahiplenme duyguları olmasaydı ne olurdu?
Belki kimse kimsenin telefonuna gizlice bakmazdı. “Neredeydin?” sorusu sadece meraktan sorulurdu, şüpheden değil.
Aşklar daha özgür ama belki de daha yüzeysel olurdu. Kimse kimsenin “sahibi” gibi hissetmezdi. Ama kimse kimse için "her şeyi yakacak" kadar da yanmazdi...
Evlilikler daha açık olurdu, ama belki daha gevşek. İhanet diye bir şey tanımsız kalırdı—çünkü kimse kimseden “sadece benim ol” dememiş olurdu zaten.
Daha huzurlu muydu😇😇? Belki.
Daha tutkulu muydu❤️🔥? Tartışılır.
Çünkü kıskanmak, bazen “seni kaybetmekten korkuyorum” demenin beceriksiz haliydi.
Ve sahiplenmek, “sen benim için özelsin”in kırılgan bir çevirisiydi.
Yani tüm bunlar olmasaydı...
Kalpler daha az kırılırdı belki.
Ama kim bilir, belki daha az çarpardı.




Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer