Unutmakta çok zorlanıyorum bu durumu yaşayanlar tavsiyeleriniz nedir?

Erkek arkadaşımla ayrıldık 3 hafta oluyor öfke kontrolü yok aşırı sinirli birisi ben daha sakin biriyim bu zamana kadar hep alttan aldım sakin kaldım aramız çok güzeldi ilişki ciddiyete bindi aileler biliyordu sorunumuz yoktu en son kavga ettik ilk kez böyle büyük kavgamız oldu çözülmeyecek hiçbir şey yoktu çözmeye çalışmadı bahaneler üretti her seferinde ben sakince konuşuyorum o sinirli bağırıyor beni suçladı saygısızlıklar yaptı ağır sözler küfürler söyledi çok sesini yükseltti haksız yere suçladı bi zaman sonra ilk kez bende sesimi yükselttim biraz narsistte biri

ben ona saygısızlık yapmadım sadece 3 kez yanına konuşmaya gittim ilk buluşmamızda “seni hala çok seviyorum” demişti aradan birkaç gün geçti telefonda tartıştık ilk o gün kalkıp yanına gittim sakindim hala kötü konuşmaya devam etti ve bir anda ben sevmiyorum soğudum dedi birkaç gün önce seviyorum derken noldu? hep sakindim ama ona rağmen hala kötü konuştu aşırı derecede bağırdı bende artık sesimi yükselttim sonra sen böylesin ilerde yine kavga etsek aynı şeyleri yapacaksın demez mi buluşmaları erteledi her buluşmada sinirliydi bağırdı düzgünce konuşmadı çözmeye çalışmadı bu olay gereksiz yere 1 ay boyunca sürdü sonra ben mutsuzum gelecek göremiyorum dedi
Büyük kavga edildi diye sevgi bitmez ki yaşananlardan dolayı soğumuştur bu da sevgisini bastırmıştır belki

içim ona karşı çok soğudu ama bir yanım hala onu istiyor çok bağlandım kendi yaptığı şeyleri görmüyor bir özür dile dilemedi bu ilişki benim yüzümden bitti diye görüyor ama beni bu hale getiren de o oldu benim için bir erkekte dış görünüş çok önemli ve ben hep şöyle böyle olsun diye hep kafamda bir şey çiziyordum ve istediğim her şey onda vardı hayatımdaki insan beni böyle çocuk gibi böyle sıka sıka sevmeli diyordum ve beni öyle güzel seviyordu çok yakışıyorduk belki de beni etkileyen şeyler bunlar oldu o yüzden bu kadar bağlandım

Unutmakta çok zorlanıyorum bu durumu yaşayanlar tavsiyeleriniz nedir?
Cevapla