Sevgilim eski sevgilisiyle görüştü çok zaman geçti ama bir türlü affedemiyorum. Ne yapmalıyım?

Biz üni 1. Sınıfta tanıştık yani bu sene. ilişkimiz daha 2-3 aylıkken sevgilim eski sevgilisiyle görüştü şimdi detayını anlatıcam.
Bu kızla bunun 1.5 sene toksik bi ilişkileri olmuş ikisi de birbirine takıntılı gibi bi şeymiş hatta kız sevgilimden ayrıldıktan hemen sonra başkasıyla çıkmaya başlamış ama o sırada da sevgilime yazmış. Sevgilim de bunu ifşa etmiş.

Neyse bizim ilişkimizin de 2. Ayı falandı bu kız sevgilime istek atmış sevgilim de reddetmiş ama noldu tarzında bi şey yazmış kıza. Sonra konuşmaya başlamışlar. Bunların hepsi kızın ağzından dinlediklerim olucak.
Sonra kız buna demiş ilişkinde mutluluklar falan sevgilim de gönülsüzce sağ ol demiş dah sonra kızın sorunlarından bahsetmişler sevgilimin arkadaşına dediğine göre eskiyi yad etmişler. Çok uzatmiyim genel olarak sevgilim biraz komplekse sahip olduğundan kıskanması için ona spor sonrası fotolar atıp seni motorla aliyim mi tarzında cümleler kurmuş. Sevgilim bunu kendi söyledi. Ben sadece beni kıskanmasını ve onu aldatan sevgilisiyle ilgili merakıma yenik düşüp yazdım dedi.
Sonraki gün sevgilim pişman olmuş ve kızın bana söyleyeceğinden korktuğu için plan yapmış. Kızın önce kendisine güvenmesini sağlayıp daha sonra elindeki o konuşma ss leri silmekmiş planı. O yüzden kızın suyuna gitmiş kızın söylediğine göre geceye kadar konuşmuşlar. Bu planın tek inandırıcı tarafı şu. Kız sevgilime çorba getiriyor sevgilim de kıza diyor işte yarın gelirsin birlikte yaparız falan ama arkadaşına çorbayı çöpe atıp hiç samimi gelmiyor ya dediği bir video atıyor. Arkadaşı da bu planı biliyormuş kendisiyle de konuştuk. Daha sonra sevgilim kızı eve çağırıyo ve ikisinin de söylediğine göre tokalaşma bile olmamış ki buna inanıyorum çünkü kız net söylerdi iyi niyetli bi kız değil. Eve çağırıp ss leri siliyor daha sonra reddediyor. Birkaç gün sonra da kız bana bunları yazdı ayrıldık. Daha sonra çok koştu peşimden sevgilim ben de affettim çünkü bu planına ve merakına yenik düşmesine inandım. Çok pişmandı cidden. Üstünden 6 ay falan geçti ve sevgilim her seferinde bu konuyu açıp ona hakaret dahi etsem sabırla konuşuyor pişman olduğunu söylüyor kısaca bi daha yapmayacağına inandırıcak düşünceli hareketler yapıyor ve ilişkimiz artık oturduğu için göz yaşı dökmeyen çocuğun benim için gözyaşları sel oluyor. Ama ben yine de bazı geceler düşünüp ağlıyorum asla içimde affedemiyorum bu ihaneti ama sevgilimi de her leyden çok seviyorum ve ciddi düşünüyorum. Sizce napmalıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Aynı zamanda ben de o ayrıldığımız zaman eski sevgilime döndüm ama iki üç gün sonra sevgilimi hemen affettim.
Sevgilim eski sevgilisiyle görüştü çok zaman geçti ama bir türlü affedemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla