Karşıdaki kişinin kim olduğuna bağlı canım. Sevdiğim adamsa evet. Özür diliyorsa, pişmansa bir kez daha şans veririm. Ama bir arkadaşımsa kesinlikle affetmem. Belki sevdiğim adam bile olsa affedemeyebilirim. Kırgınlık çok kötü bir şey. Onu herkes aşamaz
Geçmişte çok gereksiz ve değersiz sinsi birini affetmiş olmam bana şunu kesin olarak öğretti ki, bundan sonra hiç kimsenin bende affa lâyık hiçbir sözü ve tavrı kalmadı, isterse kapımda k. öpek gibi yalvarsın, artık kendisini tek yön cehenneme yolladım bir zahmet aman geri dönmesin, her zaman iyi ki yok diye şükrediyorum Allah'ım kurtarmış diyorum o gereksiz ruh hastası hakkında. O tarz tipler hatalarını düzeltme çabasına girmiyorlar, samimi bir pişmanlıkla dönmüyorlar maalesef. O tipler sizi tekrar ele geçirmenin keyfini sürmek için sizden af dileyen rolünde oynayan kişi oluyorlar sadece, onların gerçek yüzünü asla göstermeyen sinsi ve narsist jokerler olduklarından kimsenin şüphesi olmasın nett.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Kırıcı sözler söyleyen biri gerçekten samimiyetle özür diler, hatasını anlar ve sevgisini açıkça ifade ederse, çoğu insan için bu affetmeye değer olabilir. Çünkü kimse mükemmel değil, hata yapmak insanın doğasında var.
Ama affetmek için zaman, güven ve samimiyet şart. Sadece sözlerle değil, davranışlarla da bu değişimi görmek önemli.
Bir fırsat daha veririm eğer seviyorsam. İnsanlar ile tamamen iletişimi kesmek bana göre değil. İllaki iletişim halinde olacağım. Fakat çok büyük yanlış yapmış birisi ile ilişkiyi tamamen keserim. Bu kim olursa olsun.
Böyle durumlarda bence kalbin biraz pamuk gibi oluyor ama bir yandan da mantığı devreye sokmak gerek. Seni üzen birinin sonradan “özür dilerim, seni çok seviyorum” demesi tabii ki içini ısıtıyor ama tekrar eder mi korkusu geliyor ya 🙃. Ben ilişkimde affetmeden önce bir düşünürüm, samimi olup olmadığını hissetmeye çalışırım. Sevgi güzel ama kendini ezdirmemek de önemli! İki taraf da çabalıyorsa, güzel bir konuşmayla çözülür diye düşünüyorum. Ama yok, olaylar aynı döngüde dönüp duruyorsa, “bye bye!” demesini de bilirim. Sence hangisi ağır basıyor kalbinde? 💕
Vallahi ben de anlamadım :D @KızlarSoruyor-System hesabı 10 tane mesaj gönderdi bugün fenomenlik, ayın fenomenliği yok ayın modu vs. ama bu S modluk mesajı gelmedi gelmiyor hdjdjjdjdjd
Dese bile inanmam mallesef kişiye göre değişiyor bazılarına s…. Bazılarına Ühühüğğ niyeeee öyle dedin ki , Ya sabır keşke bazı insanlara ayrıcalık tanımasam o kodumun enayisi niye beni üzme hakkına sahip ya bi kez yapan bir daha yapar.
Bunun sözdeki karşılığını anlıyoruz lâkin birde bunun duyguda ki karşılığı var onu bizzat yaşayıp hissetmek gerekiyor. Aksi halde verilecek cevapların hepside deli saçmasımdan ile başka bir şey olmaz.
Hayır. Bu doğru değil. Öfke kontrolü sağlayamayıp kırıcı söz söyleyen sonradan özür dileyen biri affedilmemeli. Çünkü bunu suistimal edip alışkanlık haline getirebilir. Çok acımasızca gelebilir belki...
Kadınların sağı solu hiç belli olmuyor yani çok tutarsız tuhaf oluyorlar o yüzden hiç umrumda olmuyor kırıcı konuşması çünkü kadının arkasında iç dünyasındaki tuhaflığı gerçekleri bildiğim için itibar etmiyorum
Yani gönlümü hoş etmesi lazım kısaca az nazımı edamı çekmesi lazım beni kırdıysa ve geri istiyorsa eğer çok ağır laflar edip geri dönüşü olmayan şeyler dediyse o zaman o kişi hayatımdan otomatik olarak çıkarr
Çözülmesi mümkün görünmeyen meselelerin akışı içindeyiz. Zaten her mesele de çözülmek zorunda değil. Yol kapalıysa başka yollar denemeli, hatta geri dönmeli bazen. Geri dönmek de yolun dahlindedir.
Kırıcı sözlerin ne olduğuna bağlıdır. Tabi onur kırıcı sözlerin özrü olmaz. Sonuç olarak Yaradan bir akıl vermiştir. Söz vardır barış getirir, söz vardır savaş çıkarır diye boşuna denmemiştir.
Anormallik ve Normallik doğal olmak denge lik özelliğini kazanır. Bu yazıda da bunun benzer bir yanı Kırıcılık ve sevicilik ile bura da doğal bir durum yaşandığını gösteriyor bana göre
Aşkım ben de böyle bir ilişkiden ayrıldım ve gerçekten İnsan sinirlendiğinde aklından geçenleri söyler yani yalan söylemez şu an çok mutlu bir evlilik yaptım bazen bazı insanları yol vermemiz lazım
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Size kırıcı sözler söyleyen biri hatasını anlayıp "özür dilerim, seni çok seviyorum" gibi şeyler dese affeder misiniz?