"Sevdiğin kişi sana aşık değilse, beklemek gurur mu, sadakat mi, yoksa aptallık mı?

Seni sevmeyen birini beklemek ne gururdur ne sadakat bu, kendine yapılan bir haksızlıktır. Gerçek sevgi karşılıklıdır, tek taraflıysa sadece kalbini yorar.

Sevdiğin kişi sana aşık değilse, beklemek gurur mu, sadakat mi, yoksa aptallık mı?
"Sevdiğin kişi sana aşık değilse, beklemek gurur mu, sadakat mi, yoksa aptallık mı?
Cevapla