AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
Herley iyiliğe bakmıyo ki. Sıkar belli bi rutin bi saatten sonra
Benimde öyle ciddi istiyorum takılmalık geliyor istemiyorum onları mesela
bir şey görmeyen göremeyeceğini anlayan erkekler kaçar. Doğruyu konuşan tarafım sevilmem. :)
Gerçekten buradaki erkekler hiç şaşırtmadı beyinleri zekaları seks olmuş allahım sen bizleri bu srtüklerden kurtar
Ve soruya gelirsek bana kalsa tek kal derim bu erkeklerden yemin ediyprum bi skim olmaz görmüyor musun etrafa bak
Eğer sanaldan konuşuyorsanız sosyal medyadan olmaz bunu bırakacaksınız. Yüz yüze görüşmeler daha uzun süreli oluyor.
Kajsj cinsellik vermiyorsun, basit degilsin, kaciyorlar. Birak gitsinler. Diger turlu s***linde kalirsin cunku.
Tamamda cinsellik, hayatın bir parçası, ayrıca ilişkilerin yarısını oluşturuyor, bir şekilde dahil olman lazım, yani erkekler ya da kadınlar cinsellikten bahsetmesin yapmasın , peki amaç ne? Yani kardeş kardeş yaşamak içinmi bir aradalar..
Sen kardeş kardeş takılacak birini arıyorsun sanırım 😂😂😂
Eskort ariyorsan çık dışarı bir sürü var zaten kanka
Ben herhangi birini aramıyorum.. Bıraktım işleri...
Canım bende senin gibiyim. Olgunlaşmamış kötü erkekler düzgün kız istemiyorlar. Niyetleri kötü olup , seninde onlar gibi olmadığını görünce uzaklaşıyorlar hemen. Bende yaşadım aynısını, onlar kendileri gibi ucuz kişileri istiyorlar
Aynı benim gibisin kanka ama benimki böylesi hayırlı olduğunu düşünüyorum rabbim o yüzden öyle nasip ediyor
Genellikle iyiler aldatıyor herkes menfaat peşinde bu devirde kimseye güvenilmiyor
Aldatiliyor yazacaktım 🤦
Bel alti diye herseye sen rest cekiuorsundur. tamam cinsel konusma ama buzz gibidr durmaninn alemi yokki
Bel altı konuşmuyor diye buz gibi mi durmuş oluyor kafada var mı?
Belalti konusmuyor diye buz dlgibi duruyorsun demedim ki. Ben kisiyi tanimiyorum. Tanimadan neden boyle yaptin diyeyim? Dedigim su orta sekilli olmak lazim. Bu tip sikayeti olan kisiler komple erkek agziyla konusabiliyorlar. Bir kizla cikmiyorsunds asker arkadasinla muhabbet eder gibi olabiliyorsun ki bu hic guzel birsey degil.
Seni adam gibi seven bir insana denk gelmemişsin. İnşallah görürsün.. sevilmenin ne demek olduğunu
Böyleydiler sonra ben de konuştum ama daha bir şey yapmadım
Sen şerefsizlere denk gelmişsin
Bir de her şeye okay olduğun için elde edilmiş olarak görünüyorsun karşı tarafa. O da sıkılıyor. Az bi bağır çağır
Her seye uyumlu olma
Yaşın kaç önce bunu sorayım. Umarım cevap verirsin
Konu başlığından tahmin ettiğim gibi hep cinsellik istiyorlar
Senle ilgisi yok knk insanlar rezil artık bu yüzden böyle oluyor
Sana hep şerefsiz denk gelmiş bacım ondan bnmde öyle ben sorunu kendimde bulmuyorum ama sende öyle yap
Hep öyle oluyor. Ama ben şunu anlıyorum. Allah geçici insanlara bağlanmaktan uzak tutuyor. Uzulmememiz için öyle insanlardan uzak tutuyor
Ben bodyguard olduğum için çıkmıyorum fazla kimseyle zaten işimizde biton bayan var ama çıksam ilişkilerim hep uzun sürer
kimseyle anlaşamıyorsun yani
Tahminen sıkıcı birisisin. biraz kaos biraz cilve iliskiyi canli tutar
Dogru kisiyi bulamamisin... dogru insan ile uzun olur
Ama erkeklerin büyük çoğunluğu bel altı sohbetlere ilgi duyar sen de yapmayınca soğuyorlardır
Bı süre bence sevgili yapma doğru kişi zaten zamanı gelince karşına çıkar
Erkekler ihtiyacını gidermek zorunda sen sevmiyorsan onların suçu ne
Çiftleşmedigi için ölen erkek görmedim. Sen gördün mü
Herkes ihtiyacını gidermek zorunda erko her şeyin yeri zamanı vardır ne meraklısınız kendlnşz cinsel obje yerine koymaya insanca anlaşmak sizin dünyanızda yok mk
Bence de, asıl cinsel obje olan erkekler o zaman
Kendini düşünürsen şikayet etmşceksim
Sen ne diyorsun Enes yarrre
Evet öyle bi bayan gibi düşünme
Hasta😁
Tabii işine gelmeyince hasta dimi ne diyim bildiğini yap benimki yorum
Ne dediğin gelirsin saçma sapan konudan bağımsız şeyler yazıyorsun kanka iyi misin sen
Yorum istiyorsun işine gelmeyince saçma sapanmı oluyor burası camimi sana vaaz verelim sen farklı bi siteye geç istersen
Dünya hep sizin egonuz etrafında dönücek sanıyorsunuz ezik bir düşünce
La ne yorumu isticem cevap vermişken anlaşılır düzgün cevap verde boşa gitmesin diyorum benim sorum mu yorum beklicem gerçekten bom boşsun sen geç bu kafayla farklı siteye anca yarar
Konuşman bile itici la y mış türkçeyi bile konuşamıyorsun😁😁
Bana diyenin yazdığı cümleler”Kendini düşünürsen şikayet etmşceksim”😂😂😂😂😂😂
İnsan önce dönüp kendine bakmalı dimi😂
Neyse çok uzattın defolup gidebilirsin artık
canımsın sen merak ettimde
Hakaret ederek üste çıkmaya çalışır gvat😂 az daha başarıcan
Engelleyeyim de boş boş bildirim gelmesin 3 gün önceki şeyi şimdi yazıyor slk
Aptal bayramda anca senin gibi canım cevap yazabildim ben senin gibi boş değilim ezik şey bay bayyy
Böylelerinden ibret alıp doğru insanı bulursun dostum
Sakin terk edilmemek ya da aldatilmamak icin belli kalipta davranma. Oldugun gibi davran.
Aynı benim gibi bende 2 hafta başladım hemen biri..
Çok mu çirkinsin
Çirkin olsam konuşulur muyum sıkıntın mı var
Çirkinler konuşamaz mı? Sıkıntım yok ayrıca. Sende sıkıntı var ki her önüne gelen aldatıyor seni
Evet iyi olduğum için cinsellik vermediğim için
Başından beri konuş o zaman şartlarını söyle niye başlayıp zaman kaybı yapıyorsun? Ayrıca iyi kötü göreceli bi şey sana göre iyi olan bi şey bana göre kötü olabilir her insanın düşüncesi farklı
Başından belirtiyorum zaten belki kandiririm düşüncesi ile ilerliyorlar bakiyolar olacağı yok pırr başka kadına
Net konuşmuyorsun demek ki umut veriyorsun ya da çirkinsin bu kız verir diyorlar
Çirkin değilim diyorum neden anlamıyosn
O göreceli bi şey senin güzel demenle bana göre güzel olamıyorsun
Tamam aynayı kendine çevir
Ben kendime çirkin ya da güzel demem karşıdaki kişi ne diyorsa ona göre öyle gelmişim demek ki diye düşünürüm senin gibi kabul etmemezlik yapmam
Peki
2. günde seks yapma knk
Açıklamayı okumadın galiba muhabbetinin açılmasından rahatsız oluyorum dedim ne sexsi ne hali
pardon
yanlış anladım
cinselliğe sonsuza kadar karşıysan zaten adamlar kaçar arkadaş mı arıyorsun sevgili mi
2 gün takılıp gitmek isteyen adama niye kendimi kullandırtayim? Hangisi ciddi ki?
onlara yüz vermeekte iyi yapıyorsun doğru olan sensin zaten
ama belirli bir seviyeden sanra da cinsellik olmalı bence sen her aşamada mı karşısın yoksa seni kullanmak isteyenlere mi karşısın?
Güvenmiyorum mesela 1. haftadan başlıyorlar konuşmaya vs baksan evlilik düşünüyorlar izin vermediğimde de kaçıyolar ya da aldatılıyorum
peki senin düşüncen nedir? sadece evlilikte mi cinsellik olmalı yoksa belirli bir zamandan sonra çiftler birbirine güvenirse mi
Muhabbeti geçer oda 2 3ay sonra ama asıl cinsellik evlenirken
sen ciddi ilişki istiyorsun 1 sene sonra evlenmek gibi
yaş kaç
26ym
güzel kadınsındır eminim
niyetin ciddi ilişki. ilgini çektiysem konuşabiliriz amacım asla cinselllik değil baştan söylüyorum
Tövbe ettim daha da tanışmam kimseyle
))
ben telafi edeceğim sadece sohbet edelim ciddi düşünüyorum ben de
eminim iyi anlaşırız
Cidden yok zaten belli yani uzak mesafeyiz hele onu hiç istemem ne sen beni yor nede ben seni
belki uzak mesafede değilizdir ))
hem uzak mesafe olursa da ben buluşmaya gelirim sürekli boş koymam seni
Anlamıyorsun :)) uzak mesafe ilerlemiyor sonu evlilik olsa bile kendi sehrimden ayrılmak istemiyorum
Sebeplerim var
kendi şehrin neresi
Van
Yaklaşamıyır mü sana öpüşme okşama dokunma yok mu
benımde aynı sence neden dkdkfk
Bu devirde vermeden alaman
sen haklısın o tür istekleri olan ile yürümez zate
Ölçülü olmak da fayda var derim her konuda
Adamına denk gelmemissin
Yaa neden ki? Detay verir misin?
Bu zamanda sevgili yapılması çok zor
Neden bitiyor ilişkilerin
Benimde öyle maalesef
Herkesi bir anda anlatma merak uyandır
şöyle bir kadın bulamadık 😏
kriter değiştir
Bu devirde vermeden olmuyor
Seçtiğin tiplerle alakalıdır
Herkes senin gibi olsa keşke
Ne konuda
İyi birisin anlattığın kadarıyla, bel altı muhabbete de yeri zamanı gelene kadar karşısın. günümüzde çoğu böyle değil. gidenlerin amacı başka belliki.
Amaç farklı zaten adam olsun sevsin arkamda dursun ciddi düşünsün bnde zamanı gelince konuyu açayım
Doğrusu bu zaten, böylesine denk getirsin🙂
Umarım...
Çok ilişkin oldu mu?
Ciddi diyebilecgm ilişkim olmadı 2 3 aylıktan başka 4 ay olmadı hiç mesela 1 aylıklar sayılıyor mu bilemem
Tanışmak ister misin
Cidden gerek yok teşekkür ederim
Rica ederim
Nasıl istersen
Boş ver Doğru insan zor
O yüzden önce kariyer🤨
sorunun tam tespitini yapmalısın
boş ver gitsin üzülme
Bnmki 1 haftayı geçmiyor artık
Hemen verme biraz daha uzun sürer
Bel altı yoksa erkeğin işi olmaz kızlarla
Al bi obje daha seks denilince siz erkekler akıla geliyor rahat edebilirsiniz🤢
@senakya0 gerçekler canını yaktığında savunmaya geçersin. seni anlıyorum
Kadınların gözünde ne gözüktüğünüzü ben bilirim sen değil işine bak
@senakya0 bakıyorum yavrucum
Yavrucuğun diksin seni iğneyle oy oy
@senakya0 Ahaha gel s1k
Şrfsizler işte
Siz sorunlu olabilirsiniz
Umursama o zaman kıymeti olursun kanka😂
Trip atmaman lazım
Erkekler atıyor
Ne yapıyorsun da atıyor
Götümün fotosunu atmıyom mememin fotosunu atmıyom diye mesela
O trip atanı sepetle gitsin bir de kendini sorgula insanlar neden sana cinsel obje olarak yaklaşıyor neden gönülden sevmiyor
Fizik
Ya her fiziği olana da foto at denmez ki insanın konuşmalarına bakılır
Maalesef öyle yapmıyolar
Ne diyeyim ki o zaman üzülme gidenlere
al benden de o kadar
Yaşınız doğrumu
İyiler sevilmez😄😄