Unutamıyorum hep onu arıyorum kıyaslıyorum bunu yaşayanlar tavsiye verebilir mi?

Erkek arkadaşımla ayrıldık 3 hafta oluyor öfke kontrolü yok aşırı sinirli birisi aramız çok güzeldi ilişki ciddiyete bindi aileler biliyordu sorunumuz yoktu en son kavga ettik ilk kez böyle bi kavgamız oldu saygısızlıklar yaptı ağır sözler küfürler söyledi çok sesini yükseltti haksız yere suçladı bi zaman sonra ilk kez bende sesimi yükselttim konuşmak için yanına gittim sen böylesin beni çok sinirlendiriyorsun senle mutlu değilim seni sevmiyorum istemiyorum gelecek göremiyorum dedi halbuki bana yaptıklarından söylediklerinden dolayı ben tepki gösterdim çözülmeyecek hiçbir şey yoktu çözmeye çalışmadı bahaneler üretti narsistlik manipülatiflik var

ben ona saygısızlık yapmadım sadece yanına konuşmaya gittim hep sakindim ama bir zaman sonra bende ilk kez tepki göstermeye başladım o istiyor ki ufak tefek kavga edelim sinirlenelim çok sinirlenmek bana iyi gelmiyor dedi ama olayları hep kendi büyüttü her seferinde sinirliydi çözmedi çok kavga edildi diye sevmiyorum denmez ki

ama tam istediğim gibi biriydi kötü alışkanlığı yok gece hayatı yok gittiği yer görüştüğü insanlar belli hanımcı biri bana ilgisi sevgisi güzeldi imce düşünceliyei ben giyimine dış görünüşüne de önem veren biriyim yakışıklıydı eli yüzü düzgündü yakışıyorduk da yani her şeyiyle tam istediğim gibi biriydi başkasına bakınca konuşunca hep onu arıyorum

Unutamıyorum hep onu arıyorum kıyaslıyorum bunu yaşayanlar tavsiye verebilir mi?
Cevapla