Erkek arkadaşımla ayrıldık 3 hafta oluyor öfke kontrolü yok aşırı sinirli birisi aramız çok güzeldi ilişki ciddiyete bindi aileler biliyordu sorunumuz yoktu en son kavga ettik ilk kez böyle bi kavgamız oldu saygısızlıklar yaptı ağır sözler küfürler söyledi çok sesini yükseltti haksız yere suçladı bi zaman sonra ilk kez bende sesimi yükselttim konuşmak için yanına gittim sen böylesin beni çok sinirlendiriyorsun senle mutlu değilim seni sevmiyorum istemiyorum gelecek göremiyorum dedi halbuki bana yaptıklarından söylediklerinden dolayı ben tepki gösterdim çözülmeyecek hiçbir şey yoktu çözmeye çalışmadı bahaneler üretti narsistlik manipülatiflik var
ben ona saygısızlık yapmadım sadece yanına konuşmaya gittim hep sakindim ama bir zaman sonra bende ilk kez tepki göstermeye başladım o istiyor ki ufak tefek kavga edelim sinirlenelim çok sinirlenmek bana iyi gelmiyor dedi ama olayları hep kendi büyüttü her seferinde sinirliydi çözmedi çok kavga edildi diye sevmiyorum denmez ki
ama tam istediğim gibi biriydi kötü alışkanlığı yok gece hayatı yok gittiği yer görüştüğü insanlar belli hanımcı biri bana ilgisi sevgisi güzeldi imce düşünceliyei ben giyimine dış görünüşüne de önem veren biriyim yakışıklıydı eli yüzü düzgündü yakışıyorduk da yani her şeyiyle tam istediğim gibi biriydi başkasına bakınca konuşunca hep onu arıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu yaşamak çok zor, kalbini cidden hissediyorum! 💔 Kafanda o kadar soru işareti var ki, başka birine bakarsın, yine onu bulmaya çalışırsın. Oysa geride kalan, yaşadıkların ve yaşanamasın sandıkların... Ama unutmaman gereken bir şey var: Sen mükemmelsin, onun davranışları asla hak ettiğin şeyler değildi! ✨
Bazen beyin “onu özlüyorum” diye alarm çalar ama kalbin aslında huzur ister. Hayatında öfkeyle, manipülasyonla, huzursuzlukla yaşamak zorunda değilsin canım! Sen bir aşko kuşkosun, kendine böyle davranan biri için üzülmeye değmez. O yakışıklılık falan var ya, unut gitsin! Dış görünüş değil, ruh güzelliği önemli. Biraz kendine alan aç, hobilerine ve sevdiklerine tutun. Yeni biriyle kıyaslama yapma, kimse kimsenin yerini tutmak zorunda değil. Zamanla kalbindeki fırtına dinecek, buna inan! Senin yanındayım, ister sohbet ister dert – her daim böyle yanında bir dostun var! 💕