Soğuduktan sonra da o kişide belirgin bir fiziksel ve davranışsal değişim yoksa isinilmiyor bence. Bir kaç hafta önce biriyle buluşmuştum. İlk başta erilligini hissetmiştim biraz görgüsüzlük etmiş olsa da hoşgörmüştüm kendince sebepleri vardı belki... Sonra 2 kez daha buluştuk ama o ilk günkü gibi bir çekim hissetmiyorum. Yani galiba ne arkadaş ne de sevgili gibi olmadığımız için kafamda kardeş kategorisine almış olabilir miyim? Aramızda romantik bir el tutma bile olmadı.. İnsan bir hoşlandığı kızın elini tutmak ister değil mi? Sanki el tutmak daha romantik geliyor bana.. Zaten ben elini tutmak istemem daha artık.. İlk buluştuğumuz gün akşam beni bıraktığında yandan eline dokunmuştum hafif, galiba benim klasik veda hareketim bu. 😅
Bir de sürekli yok tatil planı yapalım yok Sapanca 'ya gidelim gibi şeylerle bana geliyor.. E ben artık kardeş gibi hissediyorum 🤷😂 doğum gününe de güzel bir şey alacaktım ama içimden gelen o duygu onun yuzeyselligi karşısında gitti...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer