Bir insanı en başta sevip hoşlanıp sonradan niye soğur insan?

Soğuduktan sonra da o kişide belirgin bir fiziksel ve davranışsal değişim yoksa isinilmiyor bence. Bir kaç hafta önce biriyle buluşmuştum. İlk başta erilligini hissetmiştim biraz görgüsüzlük etmiş olsa da hoşgörmüştüm kendince sebepleri vardı belki... Sonra 2 kez daha buluştuk ama o ilk günkü gibi bir çekim hissetmiyorum. Yani galiba ne arkadaş ne de sevgili gibi olmadığımız için kafamda kardeş kategorisine almış olabilir miyim? Aramızda romantik bir el tutma bile olmadı.. İnsan bir hoşlandığı kızın elini tutmak ister değil mi? Sanki el tutmak daha romantik geliyor bana.. Zaten ben elini tutmak istemem daha artık.. İlk buluştuğumuz gün akşam beni bıraktığında yandan eline dokunmuştum hafif, galiba benim klasik veda hareketim bu. 😅

Bir de sürekli yok tatil planı yapalım yok Sapanca 'ya gidelim gibi şeylerle bana geliyor.. E ben artık kardeş gibi hissediyorum 🤷😂 doğum gününe de güzel bir şey alacaktım ama içimden gelen o duygu onun yuzeyselligi karşısında gitti...

Bir insanı en başta sevip hoşlanıp sonradan niye soğur insan?
Cevapla