İlk buluşmada tokalaşırken ayağa kalkmayan erkek, çok kaba değil mi?

O oturuyodu cafede sonra ben gittim. İlk bulusma sonuçta ayrıca kalkabilirdi nezaketen. Çok kaba değil mi?

Güncellemeler
1 yıl
Yanlıs hatırlıyorda olabilirim heyecandan unuttum kalkıp kalkmadıgını ama sanki kalkmadı diye hatırlıyorum
İlk buluşmada tokalaşırken ayağa kalkmayan erkek, çok kaba değil mi?
Cevapla