Telefonumu gizlice dinliyormuş ve bana aldığı ayıcıkta kamera çıktı. Sorduğumda gözlerimi senden alamıyorum dedi. Çok mu aşık bana?

Sosyal medyama eklediğim insanları da araştırıyor senin güvenliğin için diyor bi yere gitsem takip ediyor seni korumak için diyor. Bu kadar aşık işte bana. Sizce bu sevgi biraz abartı mı? Tamam hoşuma gidiyor bu kadar ilgilenilmek sevilmek ama aşkitom abartıyo biraz sanki ya. Evleneceğiz bakalım.

Telefonumu gizlice dinliyormuş ve bana aldığı ayıcıkta kamera çıktı. Sorduğumda gözlerimi senden alamıyorum dedi. Çok mu aşık bana?
Cevapla