Üniversiteden hoşlandığım biri vardı WhatsApp dan sohbet ediyorduk sonra dedi ki müsaitsen arayayim görüntülü bende yok değilim yataktayim falan dedim ısrar etti bende yatağımdan kalktım tamam ara dedim konuştuk biraz sonra ben kapatmak istedim konuyu uzatmaya çalıştı ama kapattım sonra. Ben benden hoşlandığını düşündüğüm için özlemistir aramıştır diye düşündüm okula gitmemiştim o hafta ama benden hoslanmiyormus o zaman amacı neydi niye aradı? Israr etti bir de
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar için teşekkür ederim:/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sence neden aramıştır bı erkek senden hoslanmiyosa malum konu için aramistir.
Hoslaninca mantık devre dışı kalmış bende sanırım
Yok ya haksızlık etme kendine emin ol tüm kadınlar öyleyiz bazen çok çok duygusal davranıp mantıklı dusunemiyoruz daha önce böyle bişi yasamadiysan bilemezsinki ana bence sebep bu.
Zaman geçirmek istemiştir herhalde
Gece baya geç saatti senle konuşmasak uyurdum dedi
Cinselliğe vurmaya çalışmış ne mallarla muhattap oluyonuz ya ahsgshs
Hiç öyle biri değil gibiydi
Hoşuna gitti diye öyle gelmiştir yol ver gitsin
Zaten konusmuyorum ama sürekli görüyorum ayni sınıftayız
E uzak tut o zamann
Mastürbasyon malzemesi maalesef
Başka seçenek yok mu bunu kondurmak istemiyorum
Özür dilerim ama maalesef amaç belli sonuç belli
Ama neden ben ki yani başka türlü yapamaz miydi onu
Erkek genelde o seviyeye geldiğinde en kolay en hızlı kim varsa ona yöneliyor mantıklı düşünmüyor ne yazık ki
Anladım
Üzmek değil amacım ama gerçekler insana tecrübe oluyor
Zaten sende tarafsız mantıklı düşünüp taşları yerine koyunca anladın neden aradığını neden konuşmak yerine mesaj tercih ettiğini
Anladım zaten ama kabullenmek istemiyordum o yüzden sordum buraya belki başka cevap gelir bir umut diye. O kadar çok hoşlanıyordum ki ondan gerçeği görememisim o an. Onu özlemiştim sadece bir hafta görmedim diye o da özlediğini söyledi bende duygularımız karşılıklı sandım kendimi çok kötü hissediyorum.
Kişiler gerçeği söylemek yerine böyle oyunlara başvurunca karşısındaki insanı ne kadar üzdugunun farkında olmuyor
Aslinda dürüstçe direk amacını niyetini söylese daha az kırıcı olurdu. Hangi şehirde okuyorsun
Direkt amacını söylese hemen uzaklaştırdım zaten. Yaşadığım şehirde okuyorum İstanbul.
Oda bunu farkettigi için böyle bir yola başvurdu
Yaptığı acımasızlık sonunu düşünmüyor mu
Düşünmüş olsa sana açık net nude yolla ya da mastürbasyon yapıyorum yapacağım demesi gerekirdi ki açık sözlü oluşu daha az acitirdi
Konuyu başka yerlere çekmek istemiş olabilir
Öyle bir şey yapmadı
Onu istemiş olabilir diyorum o yüzden konuyu uzattı senden de adım beklemiş olabilir
Öyle biri olmadığımı biliyor aslında
Sevmediği biri için kusura bakma da arayıp öyle demez
Ama sevmiyor işte hareketleri aksi yönde ama sana karşı şuanlik bir duygum yok dedi
Peki telefonda sesi nasıldı?
Ya ben ona konuşamam gece gece ailem duyar dedim o da o zaman görüntülü arama açık olur ama mesajlasiriz dedi bende kabul ettim ama sen konuşabilirsin kulaklık takılı dedim gerek yok sesim çok çıkar dedi
Alttaki arkadas gibi düsünüyorum mastürbasyon malzemezi gibi sanki.
Anladım
Gecenin verdiği hisler
Anlık mı yani
Geceleri bu gibi istekler normal bir de yatakta olduğun düşüncesi
Ama biz sadece normal üniversiteden arkadaşız niye ben onu anlamadım
Bu istek ve arzu ile konumunun ne olduğunun önemi yoktur ki
Benden hoşlandığını sanmıştım://
Onun gibi düşünmediğin için
Evett
Şimdi daha iyi anlamışsindir
Maalesefff. Bu arada o kişinin beni normalde de arzuladığı anlamına mı gelir yoksa fark etmez mi o an kim olduğu?
O an ne hissettiğini bilemeyiz.. ama belki de arzukuyordur