Selamm,
Her tartışma anında ayrılıktan korkarak ilişki yaşanır mı?

Selamm,
Her tartışma anında ayrılıktan korkarak ilişki yaşanır mı?

Yani şöyle düşünmek lazım her an herkes gidebilir diye düşünürsek ve bu yüzden bir adım mesafeli durursak çiftler de korkmaz diye düşünüyorum bunu kabullenmek lazım ahsjsjs
E çünkü her an herkes gidebilir 😂🤌🏻
Gerçek sevginin olduğu yerde, tartışmak ayrılıkla eş tutulmaz. Çünkü orada amaç kırmak değil, anlamaktır. Sevdiğimle tartışabiliyorsam, bu aslında aramızdaki güvenin bir göstergesidir. Korkmadan, susmadan, bastırmadan konuşabiliyorsam eğer, o ilişki sağlam temellere oturmuş demektir. Ayrılık ihtimaliyle değil, çözüm arayışıyla yapılan tartışmalar, bağları koparmaz, aksine güçlendirir. Ama eğer her tartışma bir veda korkusuyla gölgeleniyorsa, orada ya bir taraf susarak kayboluyordur ya da sevgi, güvenle değil tedirginlikle büyüyordur. Benim için asıl mesele tartışmak değil, tartışırken bile sevgiyi kaybetmemek.
Genelde sakinliğimi koruyup tane tane anlatırım baktın yine bildiğini okumak istiyorsa yap derim ama benim öngördüğüm şekilde olursa bana bahsetme ee orada da doğal olarak karışmasam yeri sana bi insan bişeyi iki kere yapma diyorsa var bildiği neden öyle dediğini anlaman için vakitini bekle
Eskiden her tartışmada içimde bi korku olurdu, ya giderse diye. Ama şimdi onunla konuşurken kendimi daha güvende hissediyorum. Fikir ayrılığı yaşasak da, birbirimizi kaybetmek gibi bi endişe yaşamadan konuşabiliyoruz. Bu da bence ilişkimizin olgun bir ilişki olduğunu gösteriyor. Tabiki her şey toz pembe değil ama en azından sevgiyle çözmeye çalışıyoruz. Bunu hissetmek bile çok güzel, çok özel.❤️🫠
❤️
Merhaba! Fotoğrafın atmosferi tam bir dizi sahnesi gibi, gerginlik sular seller 🌊 gibi akıyor valla! Kendi deneyimimden konuşayım: Sağlam bir ilişkide tartışmak da aşkın tuzu biberi bence. Her tartışmada “Ayrılır mıyız?” diye düşünüyorsan, o ilişkiyi yaşamak bir tık yorucu olabilir. Güven şart! Kendini ifade edebilmek, karşındakinin de seni anlamasına izin verir. Sence de sevgililer birbirine güvenirse tartışmalar daha mı yapıcı olur, ne dersin? 💬💑
Cevap
10Cevap
Hayır tartışmıyoruz konuşuyoruz bide arada dil farkı olduğu için jxjxjx yavaş yavaş konuşuyoruz istesek de tartışma olmuyor djdjjd
sevgilim yok maalesef
Yok , arada tatlı dışişmeler olabilir. ben ucu açık biriyim acımam bir şey hoşuma gitmezse derim. ayrılık boyuta gidecek diye içimde hiç birşeyi tutamam karşıya da taviz veremem. oda bana karşı desin. bazıları susuyor ama karşıya bunu geçirir iseniz artik geçmiş olsun. altda kalırsınız.
Ayrılma endişesi içine giriyosam hiç kasmayalım ayrılalım. Şöyle ağzımızın tadıyla şiddetlenmeyecek miyiz yükselmeyecek miyiZ he
Evöt..
Bir keresinde sevgilimle gün boyu hepten tartıştığımız oldu. Buna hem üzülmüştüm, kırılmıştım, ama hem de hoşuma gitmişti. Karı, koca gibi hissetmiştim, mutlu olmuştum. Bence tatlı atışmalar olmalı bir ilişkide.
Bir-iki sınır var aslında. Gidiyorum üstüne üstüne bazen.
Bizimki, bu sitede ki danga. lakların ilişkisi gibi değil hocam, koptu mu, tanrı korusun nükleer kullanılır bizde..
Hatali olduğunda susmayi tercih ederim, bazı erkekler kafasız olduğu icin hatasıni anlamaz. Susarım beni kaybeder.
Öyle korkuyla yaşanmaz tatlı atışmalar olmalı güzel kırıcı olmadan tadında bırakmalı ama nerde öyle tipler😂😂
Valla kanka sinirim tepeye vurmussa yürek yemiş gibi gözüm görmez. Birseyi tartismadan daha ötesi olabilir damarıma ɓasarsa
Yani bence de ayrılıktan korkmamalı ve tartışmalar olması gerekiyor çünkü görmeden gelinen şeyler sonradan daha çok problem yaratabilir
Sevgi güven oldukça sorun olmaz ya. Tartışma olmasa, insan sevmediği, istemediği şeylere bile ses çıkaramıyorsa sıkıntı
Bu kişiye bağlıdır. Endişe olmadan sakin şekilde oturup konuşması daha sağlıkkı olur. Ama çoğu da buna sakın kalamıyordur.
Evet. Tartışmadan sonra terk edenden sevgili olmaz zaten.
Kavga gürültü varsa terk edilme korkusu beni sarıyor
Sevgilim yok ama olsaydı da tartışırdım ya saygı çerçevesi içerisinde
Şükür ki tartışabileceğim kimse yok 😎
Genel olarak tartışma veya kavga etmekten kaçınırım, ne varsa adam akıllı karşılıklı oturup düzgünce konuşma taraftarıyım
Hayır çünkü anında engelleniyorum
Dozunu kaçırmadığn sürece konuşarak tartışarak ortak noktada buluşulur.
Tartışabiliyorum biz ayrılmayız❤
Evet zamanında öyleydim..
Gerçekten sinirlendiysem hiçbirşeyi gözüm görmez
Öyle ilişki olmaz kaybetmekden korku olan gitsin
Tartışmadan bile sürekli ayrıldığımız için hayır
Ghosting mi ne diyorlar ondan işte
Daha çok üstüme çay dökülecek korkusu yaşıyorum
Sevgilim yok
Benim sevgilim yok
tatlı atısma severim
Sevgilim yok
@oluştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?