Belki çok saçma kötü gelebilir ama sevgilisiyle arası kötü olan bi çocukla konusuyorum cok seviyorum dayanamiyorum?

1 yillik iliski Aralari aylardır kötüymüş görüşmüyoruz konuşmuyoruz dedi anlastigimiz ortak nokta yok bitmesi daha iyi artik bitti bitecek dedi ve o dönem biz tanistik aramiz iyi vazgecemiyorum benimle ilgileniyor onem veriyor ama o kizla neden ayrilmiyorlar bilmiyorum olmaz mi bizden

Belki çok saçma kötü gelebilir ama sevgilisiyle arası kötü olan bi çocukla konusuyorum cok seviyorum dayanamiyorum?
Cevapla