Can sıkıntısından iki sene önceki sevgilime yazasim var of macera arıyorum sanırım nasıl geçer bu?

İki sene önce ayrıldığıma yazasim var o zamanlar bir kere ayrılıp barismistik ve son sansiydi degerlendiremedi hatta ben bu son sansimizdi demiştim hayatıma birini alabilirim demiştim o da al hazırda vardır senin demişti şimdi can sıkıntısından tekrar yazasim var ama barışmak için değil yani sıkıldım o yüzden macera ariyom 🤣🤣🤣🤣
Güncellemeler
1 yıl
Ay valla yazasim var ya da 🤣bu emojiyi atasim var ya da hikayelerine bakarım onun yazmasını sağlarım 🤣🤣🤣 amacım barışmak değil ha macera tamamen merak ediom tepkisini falan yoksa işim olmaz pijle
Can sıkıntısından iki sene önceki sevgilime yazasim var of macera arıyorum sanırım nasıl geçer bu?
Cevapla