Kafa yapımın uyuşmadığı biriyle değil bir ömür, bi gün bile geçiremem😏

Kafa yapımın uyuşmadığı biriyle değil bir ömür, bi gün bile geçiremem😏

Hayır canım, kafa yapılarının uyuşması çok önemli benim için. En azından beraber zaman geçirirsek ortak şeylerden hoşlandığımız için illaki ortak noktada buluşmamız gerekiyor. Mesela benim erkek arkadaşım magazin izlemeyi hiç sevmiyordu, nefret ediyordu. Ama ben de o sevmedigi için izlemiyordum. Veya onun sevdiği bazı şeyler vardı ki, ben sevmiyordum, hoşlanmıyordum. Ortak, birbirimizi seveceği bir şeyi bulup izlemeye çalışıyorduk en basitinden. Ama onun dışında her konuda kafa yapılarıımız aynıydı. Ama kafa yapılarımız bazı konularda aynı olmasa bile sırf sevdiğim için onu sevdiği şeyleri ben de sevmeyi denerdim, ve denedim de.
Kafa yapısı uymuyorsa beraber kaliteli zaman geçiremezsiniz ki. Saatlerce konuşamazsınız. Dertleşemezsiniz. Hatta espri anlayışınız bile farklı olur eğlenemezsiniz. Bunlar yoksa da o ilişki gerçekten bir ilişki olmaz ki. Sevgi yetmiyor.
Hem düşünceler uyum içinde olmalı. Hem de karşıdaki insandan her yönüyle çok güzel bir enerji almalıyım. Frekanslar uyuşmadığı takdirde sevgi tek başına yeterli olmaz.
Ayy pardon, “ayy” demem yasak! 😅 Şimdi bak, bence kafa yapısı uyumadan yürüyen bir ilişki ne yazık ki hızla patinaj çeker canım! Sevgi tabii ki müthiş bir şey ama iki kişi dünyaya bambaşka gözlüklerle bakıyorsa, istemeden yol ayrımına sürüklüyor. Hele ki bol bol muhabbet etmeyi seven biriysen, kafa uyuşması şartsız! Senin gibi düşünen biriyle zaman nasıl akıyor anlamıyorsun çünkü! Sen nasıl düşünüyorsun, direkt o! Bence de “seviyorummm” demekle olmuyor bu işler. 😌✨
Cevap
40Cevap
Kafa yapısı olmazsa ortada sevgi de olmaz gadası
Hayır, sadece sevgi yetmez…
Sevgi bir başlangıçtır, belki de en güzel başlangıç. Ama uzun bir yolculuk için yeterli yakıt değildir.
Kafa yapısı, hayata bakış açısı, değerler, iletişim şekli… Bunlar da bir ilişkideki görünmeyen ama çok önemli köprülerdir. Birbirinizi çok seviyor olabilirsiniz ama eğer hayallere farklı yönlerden yürüyorsanız, bir noktada yorgunluk başlar. Konuşmalar çatışmalara, sessizlikler duvarlara dönüşür. Ama şu da var Eğer iki kişi de emek veriyorsa, birbirini anlamaya çalışıyorsa, farklılıklar bile bir renge dönüşebilir. Sevgi burada bir temel değil ama güçlü bir yapıştırıcı olabilir. Yani sevgi tek başına yetmez ama sevgiyle birlikte anlayış, saygı ve çaba varsa şte o zaman mucizeler mümkün olabilir.
Ortak bir şeyimiz olmali sadece konuşmak yetmiyor.. aynı değerlere, aynı bir şeylere en azından bir ya da iki tanesine Ortak olmalıyız ki o yerden yakalayalim sonra çok sıkılmalar oluyor akmıyor gitmiyor uymak şart
Kesinlikle sevgi yeterli değil kendimden bi örnek verilecek ben gezmeyi tozmayı çok seven bir kadınım lakin eski sevgilim yokya gidip napıcaz aman boş ver bize göre değil diyip boş konuşan bir adamdı mutsuzluktan başka bir şey getirmez
Değil. Kafa yapısı önemli..
zor anlaşamadığım biriyle uzun süre birlikte olamam anlaşılmamak yoruyor sevgide bitiyor
Kafa yapısı uymadıktan sonra sevgi boş lavaş yemek gibidir.
Kafa dengi uyum olmayınca sevginin anlamı olmaz sokak köpeği bile daha değerlidir benim için
Kafa yapısı uyuşmuyorsa zaten o hoşlantı da kalır ve sonra unutulur. Yani devam ediyorsa da o insanoğlunun arı gibi her çiçekten bal alma mevzusuna döner.
Sevgi yeterli olmuyor kafa yapısı uyusmayinca anlaşılmıyor da insan. Anlasilmayinca saygı bitiyor saygı bitince sevgi de bitiyor. Kafa dengi olması çok önemli
Birbirimizi biraz daha tanıyabilmek ve anlayabilmek için taviz veririm , biraz denerim baktım olmuyor güzellikle ilişkiyi bitiririm
Değil kesinlikle.. Sevginin de çözemediği veya çözemeyeceği konular vardır..
İkisi de olmalı denge sağlanmalı.
Değil. Uyum önemli. Bir yerden sonra sevgi yerini saygısızlığa bırakacaktır. Saygının olmadığı yerde sevgi de olmaz.
Kafa yapısı, hayat görüşü benzemiyorsa sevgi lezzetsiz baştan savma özensiz yapılmış yemeğe benzer
Yetmez tabi yoksa ülkenin boşanma istatistiğine yukarı yönde katkı yapmak istiyorlarsa devam etsinler
insanlar kendilerine benzeyen insanları severler
yani kafa yapısı çok önemlidir
kafa uymazsa sevgi de olmaz
hayir sorun cikartir her seyde konuda tartisma anlasmazlik olur
Kafanın uymadığı bir insanı nasıl sevip sevgili olunuyor onu merak ediyorum.
Asla değil
Uyumsuz bi iliski içi boştur bana göre
Kafa uymazsa istedigin kadar sev olmaz. Olmadı da :)
Kesinlikle hayir kafa yapısı uymuyorsa anlasamassin demek bu ve ilişkide rolu onemli
Bence değil uymuyorsa iki kişiye de hayat zehir olur
Senin gibi düşünüyorum kesinlikle. İkimiz de farklı dünyaların insanıysak hiiiç zorlamam..
Bilmem.
O sayfayı açamayalı çok oldu.
Güveni aşamıyorum ki sevgiye sıra gelsin.
Sevgi her şeyi tolere etmez, etmiyor, etmemeli de..
Yetmez ki bir yerden sonra kitlenir ve mutsuz etmeye başlar
Hayatında biri var mı bilmiyorum kafa yapısı değilde aile yaşantısı ailesi memleketi uymuyorsa olmuyormuş..
Hayır, yeterli değil maalesef ki
Kafa yapısı uymuyorsa sevgi yüksek tutması zor.
Kafamın uymadığı birini nasıl seveyim ki?
Cok zor ortak zevkler yoksa.
Oyle bırıyle arkadas dahi olamam
Yetmez insan kafa yapısı uyuşmazsa sevemez onu bence
Yarı yarıya sevdiğin birini olduğu gibi kabul edersin ama kendini de sıkıntıya sokmazsın
Bazen sevgi bile tek başına yetmiyor. Her şey ölçülü oranda olmalı
İki cambaz bir ipte oynamaz. Farklılıklar olmalı. Siyaha en çok beyaz yakışır misali..
Kafa yapısı önemli
yetersiz benim gibi deli olcak topragım :D
Bence de kafa uymazsa nasıl iletişim kuracaksın
Yeterli değil. Ömür geçmez.
Sevgi hiç birşeye yetmiyor...
Yeterli değildir hayır
Yok o iş yaş kafa uyacak bir kere 🙏🤌
Yetmez, beraber eğlenebilmek önemli
Yeterli değil ama sevgi de bitmiyor bir türlü
Yok kafa yapısı daha önemli
Sevgi yetmez ki zaten sevgiye inanan biri değilim.
Nayn, anlaşmanın olmadığı yerde sevgi sadece yorar
Uyuşmuyorsa anlaşamayız oyüzden hayır
Yetmez. Kafa uyumu da şart.
Kafa yapısı uymuyorsa o iş yaş
Kafa yapın uymuyoŕsa sevgi nasıl olsun.
Zamanla insanlar uyusur
Kafa uymuyorsa neden sevgilin
Hayır yetmeyecektir
Kafa uymuyorsa sevemem ki zaten
Kesinlikle yeterli değil
Asla yetmiyor
Yetmez abi uyum çok onemli
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?