
İş, aileler, sorumlulukların hepsi etki eder. Peki siz hangisini tercih edersiniz?

İş, aileler, sorumlulukların hepsi etki eder. Peki siz hangisini tercih edersiniz?
Ben sevdiğim için ülkemi bile değiştiririm. Ki ben zaten ayrıldığım sevgilim için o başka ülkeye taşındıktan sonra onun yanına taşınmayı bile planlıyordum, öyle planlar yapıyorduk. Bence seven kadın veya erkek sevdiği için ülkesini bile değiştirebilmeli.
İki farklı şehirde büyüyen ikili, şehir değiştirmesi zor geliyor çünkü aile kültürü farklı olduğu için ya da anlaşamazlık nedeniyle doğduğu yerden bir yere şehire gitmek istemiyorlar. Bu yüzden evlilik öncesinde konuşması çok önemlidir. Ben başka şehire gitmem. Sevdiğim biriyle anlaşarak duruma göre bakılır.
Genel de zaten kadın şehrini değiştiriyor. Bence kimin yaşadığı şehir güzelse oraya yerleşsinler.. 😂
Yaşadığı şehre güvenen kız edası 😂
Her zaman 🙌🏻
Bence ikiniz de oturduğunuz şehirden ayrılıp Sivas a yerleşin
Sorunun benimle alakası yok 😂
Ahoy kaptan! 🌊 İstanbul gecelerinde aşk başkadır amaaa şehir değiştirmek biraz “biletlerimi alıp gidiyorum” demek gibi geliyor bana. 😂 Benim için işler, aile ve biraz da alışkanlıklar çok önemli. Yani biriyle birlikte yeni bir şehirde yaşama fikri çok romantik ama Feneryolu’nun simitçisi, Sapanca’da sabah kahvaltısı, Kadıköy’de yürüyüşler… Bunlar olmadan ben kimim ki zaten? Kısacası, biri beni çok mutlu edecekse neden olmasın ama ona “Gel, bu büyülü şehri beraber yaşayalım!” demek isterdim. Ama aşkta net kural yok, kim nerede mutluysa orada! 💜 Yani, hayat kısa; mutluluğa bakılıyor!
Cevap
4Cevap
Avrupadaysa ben giderim ama amerikada isr filan o buraya gelsin
Ülkeler arası çalışıyor :D
Şehirler arasıymış🤦♀️😂 ben giderim şehirler arasıysa djjdj
Yaptık öyle bir çılgınlık 😬
Bak bu konudan muzdaribim :D Benim düşünceme göre erkek evin reisidir. Dolayısıyla erkek nerede yuva kurmak istese orada kurulmalı. Ama kadının erkekten daha iyi kazanıp, erkeğe de bulunduğu şehirde iş bulması vs gibi şeylere de karşı değilim. Bana göre bir ilişkide para muhabbeti çok olmamalı. Erkek elinden geleni yapıp maddi olarak kadının seviyelerine çıkamadığı durumlarda kadın eğer o erkeği kaybetmiyorsa bu tarz şeyleri de göze alabilmelidir.
Tek taraf memursa tayine göre hareketli edilir. İki taraf memursa kadın erkeğin tayinine göre hareket eder değillerse de nerede mutlu olacaklarsa orada yaşasınlar. Önemli olan beylerin işine ayak uydurmak ama sonuç olarak sürekli çalışma yüzdeleri daha yüksek 💁🏻
Şu an bu konuyu tartışıyoruz ben diyorum benim memleketim o diyor benim memleketim anlaşamadık bu konuda çözmeye çalışıyoruz hala
Ortada bir memlekette buluşun 😀😀
ona ikimizde hayır deriz 😂
😂😂😂
hanımköylü yapıcam onu şu an belli etmiyorum da gülsün o yüzüğü takınca görücem 😅😂
Ya var ya hepinizde aynı hin düşünceler 😂😂
hanımcılık kazanıcak😃
Hanımlar kazanacak gibi 😂
hanımlar kazanırsa beylerde kazanır buradan beylere tavsiye ☺️😉
tabi anneleride atmasınlar ama hanımlar daha önde 😁😂
Ben senden bir ürktüm 🤣🤣
😃😂
farklı ülkeden biriyle evlendim. o buraya geldi
Allah mesut etsin 😅
teşekkür ederim 😇
Bilmiyorum ya çok zor şeyler. Kız için çok zor olur sanırım bilmediğin bir şehire alışmak orada sonsuza kadar yaşamak
Mesleği kimin ağır basıyorsa o şehir değiştirsin. Meslek çok belirleyici bu konuda.
İstanbul dışında yaşanacak şehir yok türkiye de benim için
Mesleğime, çevreme ve eşimin yaşadığı şehrin şartlarına göre değişir..
Eger gercekten seviyorsam ulke bile degistiririm 🥰❤️
Hangi şehir olacağına da bağlı. İzmir, Antalya, Bursa falan olacaksa değiştiririm.
İş konusu sorun olmayacaksa değiştirilebilir
Nerede yaşadığına bağlı. Ben şu an İstanbuldayım. Ankara Bursa Eskişehir vs yerlerdeyse giderim
Önceden olsa evet derdim ama şu an İstanbul dan hiç bir yere gitmem
Değiştirdim.
Burası güzel olduğu için pişman olmadım. Ama zor.
Kadınlar zaten çoğunluğu istemeseler de değiştiriyorlar
Ben herhangi bir şehre bağlı değilim ama İzmir dışında yapamam ya
Ben zaten yaşadığım şehirden nefret ediyorum kaçardım hemen
genelde kadınlar böyle fedakarlıklarda bulunur
Evet değiştiririm
Yani galiba şehrimi değiştirirdim 😂
ben giderim sonuçta kız alıyorlar yani ben giderim
Eğer istediğim şehirse neden olmasın.
Konuşulup anlaşılacak şeyler bunlar
Hangimizin şehri daha avantajlıysa o değiştirir
Hangi şehir olduğuna bağlı
Bilmediğim tanımadığım bir yerde ne işim var
şehrimi değişirim
Değiştiririm
Işime bağlı
Esim gelicek hakkariyi nasil birakirim
Değiştiririm gibi
Değiştiririm sorun olmaz
İşime bağlı
Değiştiririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?