Hep Doğru Kişiyi Bekledim Ama Artık Umudumu Yitiriyorum, Sizce Hâlâ Beklemeye Değer mi?

27 yaşına geldim, kimseye el sürmedim... Çünkü hep doğru kişiyi bekledim. Ama artık etrafıma baktıkça "doğru kişi" gerçekten kaldı mı diye sorguluyorum. Sizce hâlâ beklemeye değer mi, yoksa ben mi fazla romantik kaldım bu devirde?

Hep Doğru Kişiyi Bekledim Ama Artık Umudumu Yitiriyorum, Sizce Hâlâ Beklemeye Değer mi?
Cevapla