Tartıştık ve ayrıldık gibi oldu ayrılmam gerekiyordu cünkü?

Bazı sebeplerden dolayı ara ara numarayı kaydetmeden de konusuyoduk ama simdi pp si geri gelmiş herkese acmıs ne yapmaya calısıyo sizce
Tartıştık ve ayrıldık gibi oldu ayrılmam gerekiyordu cünkü?
Cevapla