AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Sizde hep evcilik oyunu istiyorsunuz eglence istemiyirsunuz iş eğlenceye gelince kacîyorsunuz
Tabikide şakalaşırız güleriz ama onunda bir sınırı olmalı bel altına kaçmaması gerekiyor bence
evlenmek akıl işi değil çünkü kullan at yapıyor çoğu
Maalesef amaçları o
Kadınlar da eğlenmek istiyorlar, dürüst olan birisi ile neden bir erkek eğlenmelik düşünsün.
Bana gelen nasibimse asla kaçırtmam
aptal olmak gerekir
bende öyleyim bana denk gelenlerde hep evlenmek istiyor can sıkıcı bence
Halbuki erkeklere evlenince hayat çok kolay
Kim diyor bunu🤣🤣🤣
@Asparagazhaber999 kör müsün
hehe cok kolay
@Asparagazhaber999 hadi işine be
Bir kaç sebep olabilir Seninle sadece eğlenmek için birlikte olabilir finansal problemleri olabilir, henüz hazır olmayabilebilir bir aileye bakmak çok zor bir şey
Zamanın da sorumluluk aldım işler ciddiye binince kaçan ilk o oldu bi daha sksn bu topa girmem
Zafen kendi hayatlarından sorumlu değil mi erkekler?
Ekstradan ne sorumluluğu oluyor?
Erkekler genelde eğlenmek için kadınlarla konuşuyor, kadınlarda genelde eğlenmelik erkekleri evlenmelik yapmak istiyorlar
Evet erkekler sorumluluk almayı sevmez kızları yedekte tutarlar, kapalı aile kızı birini bulurlarsa evlenirler 🥱
Sorumluluk ciddiyet ister eglenmek istemesinin sebebi evlenecegi kizi test etmektir sadece soyleyecim bu kadar
Şahsi fikrim insanlar elindekilerin kıymetini bilmiyorlar ayrıldıktan sonra daha iyi anlıyorlar ama iş işten geçmiş oluyor
Her erkek bir değil ama sanırım onları biz bu hale getirdik
ciddi ilişki isteyen erkekleri görmemekten olabilir
Bende hep ciddiye binince kaçan kızlar gördüm
Amaçları kullan at modeli takılmak.
hepsi fanfinifon istiyo ondsn hadi ordan edin yani sewmein
Onları daha çok seversiniz hayatta basarilar
yaklasim tarzini degistir, problemin temeli senin tavirlarindir buyuk ihtimalle. ya da çevren.
Bende bir problem olduğunu nerden çıkardın 🤣🤣🤣
biryerden cikartmadim bir ihtimali goz onunde bulundurdum sadece, degerlendirmek ya da es gecmek tamamen senin tercihin
İhtimallerin nedense hem cinsini suçlayan bir tutumda.
olay suclamak degil aslinda cogu erkekler kadinlari sadece gecici flort olarak kullaniyor biz sınır cizmeyince bizden yararlanip sonrada bir hiç gibi itiyorlar.
Devir prenses erkek devri
Katılıyorum 😙
yoo çoğul konuşma hepsi öyle değil
Sanane konuşurum
sabır yarabbim ergen
Zor tabii. Eb geçindirmek kolay değil
Ev
Ev geçindirmeyi çok iyi yapan erkekler var
Evlilik istiyorum ama karşıma ciddi kız çıkmadı
Umarım çıkar
Ciddiysen tanışalım
Yaş aralığımız çok
Takılma yaşa
He takılmıyım annem evlatlıktan reddetsin beni
Kilon kadar altın takınca annen her gün dua eder sana
He nah eder
Evlilik manyaklığından vazgeç kezban
Kezban derken kendine bir bak 🤣🤣🤣
Hdjdj cidden neden boyleler
Çünkü evlenmenin hiçbir mantığı yok
Nasıl yok
İstanbul da güzel bir dairem var, yüksek gelirli bir isim var, arabam var. Bana hesap sormayan minik bir kedim var. Neden evleneyim?
Evlenme abi sevgilinde olmaz umarım
Amin darısı seninde başına
Hayııır
Başa bela oluyo ondan çekilmiyonuz
Ne belası ya
Neden işi ciddiye bindirmek istiyorsun?
Neden olabilir sevdiğim bir insan
İyi de biz eğlenmek istiyoruz.. Ciddi ilişki düşünmüyoruz ki.
Eğlencen kursağında kalsın
Biraz öyle düşünenler çoğunlukta evet
Bukalemun olanlara sormak lazım.
Tek kadın yetmediği için
Ah biz erkekler ah 😂
Sende eğlen paralarını ye her şey karşılıklı
Zor çocuklar daha
Tam tersi. Kadınlar yapıyor bunu🥲
Evet zor ama güzel
Senin yaşındaki erkeklerin aklı başka yerde çalışıyor sadece ciddi düşünmezler
Korkuyorlar benim gibi sonuna giden yok
O dediğin adamlar 100 de 20 miz falan.
Onlara yolun açık olsun demek kalıyor bize🙂
Ciddiye binmesin işte
Bence tam tersi
Öylemi bende ise tam tersi
Çünkü haklılar
Eğlenmek artık zaman kaybı direk evlenesim var
Zahmet olucak
İmkanım olsa direk evlenicem de çok zor
Buyukler baş göz etsin
Bizim büyükler kendin bul diyor ben Hollanda'da yaşıyorum onlar Türkiye'de
Bu yaşına kadar ne kadar sorumluluk aldın
21 yaşında bir insan ne kadar alabilirse o kadar.
Yok denecek kadar az öyleyse
İnsanların hayatlarını bilmeden konuşma 38 yaşındada buralarda gexme okul parasını ödeyeceğin bir çocuğun yokmu
Boş işlerle uğraşmıyorum
Ailen boş işlerle uğraşmış
Senin ananı babanın önünde * mahallenin kuzum
Kendini niye gizledin 😏
Hak etmediğiniz içindir
İki kadından yüz almadın herhalde
İnanmayacaksın ama daha yeni duştan çıktım. Hatun uzanıyor 😀😀
Ne kadar güzel hak edebilmişsin
O kadının tırnağı etmezsin o ayrı bir konu :)
Şükür etmiyim senin gibi birini seçmiş🤣🤣🤣🤣🤣
Evet
Nokta atışı
Bu durum 35 yaşa kadar çıktı günümüzde
Bana zor ama eğlenip kacmam
Evlilik erkeklere göre değil asla
sizde o erkeklerle iletişim kuruyorsunuz
Eğlenilecek kız ayrı evlenilecek kız ayrı
Bence bütün insanlar saygıya değer olmalı eğlenicek ve evlenilecek diye ayırmak çok ayıp bir şey
o mantıkla öyle erkekte evlenilecek erkek değil zaten
Birisini eğlenilecek olarak görüyorsanız o kişiye hiç yanaşmayın.
@zerii saygıyı evleneceği erkeği bekleyen kızlar hak eder. Ayıp olan birçok şeyi normalleştirdiler
erkekler beklemiyor kadınlar enayi mi beklesin normal olan bu zaten
@GatoLigero enayilik mi? 😄😄 Sen böyle düşünmeye devam et.
enayilik tabikide evlenende ya boşanıyor ya aldatılıyor ya şiddet görüyor ya öldürülüyor zaten erkeği beklemeye değmez kısaca 🤣
hayat kısa hayatını yaşıcan
herkes evlenecek diye bişide yok
@GatoLigero zihniyetiniz bozulmuş işte. Sonra erkekleri cinsellik düşünüyor diyorsunuz. Sizlerde farksız değilsiniz
ne alaka herkesle cinsellik düşünüyorsanız sıkıntı sizde
kendi mallığınızı karşı tarafa yüklemekten vazgeçin
isteyen de istediğini yaşar zaten
@GatoLigero sen hayatını yaşa işte. Sende mallığını düzgün birine yıkma
mallık yapan sensin zaten ben hayatımı yaşıyorum
sen başkalarına saygı duymazsan başkalarıda sana saygı duymaz
@GatoLigero senin gibilere saygı duyulmaz.
senin gibilere hiç duyulmaz
her bcku yiyin sonra bakire kız arayın nah size
Ona bakarsan o zaman saygıyı sevdiği kızı bekleyen erkek hak eder bu iki taraf için de geçerli
Erkeklerde öyle yaprak bey eğlenilecek ile sevgili olan erkeklerde gözümüzde eğlenilecek parası yenilecek sonra şutlanacak kategorisine girer
Sorumluluk zor geliyor
Ne zor geliyor
Nasil birisin
Kız arkadaşlarıyla ve ailesiyle vakit geçiren. Hayvanlara bakan. Okuluyla ilgilenen biriyim.
İyiymiş
Karakter meselesi ya da seçemiyorsunuz
Seçemiyorum bence
Kesinlikle bende seçemiyorum ben ömürlük arıyorum karşımdaki hiç oralı olmuyor. Tek tabanca takılıyorum artık 3 yıldır kimseyle tanışma çabasına bile girmedim.
Aşka küsmek yok devam.
Küsmek değil yorgunluk
Çevreni kontrol et bence
Tırsaklar ondan
ciddi işler sıkıcı zaten takıl geç
Tabiki bütün kadınlar da sorumluluk sahibi zaten