Aşkın tanımını yapabilmek için illa aşık olmak mı gerekiyor?

Hissedilmeyen duygunun tarifi yapılamaz mı?

Aşkın tanımını yapabilmek için illa aşık olmak mı gerekiyor?
Aşkın tanımını yapabilmek için illa aşık olmak mı gerekiyor?
Cevapla