Bilmiyorum zaten şanslı değilim ama bu da bir değersizlik bence?

Lütfen objektif olun erkek arkadaşımla 5 aydan fazladır beraberiz seviyorum ama bazı hareketleri yani bilmiyorum kınamak için söylemiyorum mesela kahve falan içeriz hesabı öder onu düşünüyorum hep en ucuz hesaplı şeyler alırım ama genelde hesabı bana ödetir yemek vs seviyorda beni ama ben çok tuhaf hissediyorum sanki kız gibi değilim yanında arada olsa tabi yaparım ama bazı erkekler var ki hiç kızın elini attırmaz bile nezaketen olsa sanki yemek yesem ne yicem 100 lira 200 lira aramızda yaş farkı da var çocuk biri değil ben 24 o 31 yaşında
Bilmiyorum zaten şanslı değilim ama bu da bir değersizlik bence?
Cevapla