Bir erkek bir kıza niye “lavuğun biri sana yaklaşırsa kimse tutamaz beni elini ayağını kırarım onun” der?

Arkadaş hoşlanıyor mu yoksa öyle içgüdüsel mi? Zaten onun için geldim o bana başkası gelirse diyo

Bir erkek bir kıza niye “lavuğun biri sana yaklaşırsa kimse tutamaz beni elini ayağını kırarım onun” der?
Cevapla