Kılar bir erkek bir kıza neden fıstık der bide o Kızı gördüğün de kıza laf sokar?

Arkadaşlar benim bi hocam var onunla yeni tanıştım bu adam her beni gördüğünde laf sokuyor geçen hafta biraz süslendi diye ve okul formami girmediğim diye diye çok kızdı bana dediki düğüne mi gidiyorsun her sabah bana günaydin diyen adam beni geçen hafta süslendigimi görü nce delirdi okul formami zorla giydirdi diğer bakyajli ve süslu kizlara bir şey demedi bakmayiji bile sildirdi bütün gün bana suratını hastı bugün okula gittim okul formami giydim kapıdan girerken beni gördü yanıma geldi bana dediki günaydin fıstık dedi sonra mesirelerden inerken bana göz kırptı sizce niye fıstık dedi bana bide beni her gördüğün de bana laf sokuyor beni görü nce hergün gülümsüyor gülüyor koridorlarda adımı söylerek bağırıyor bana bakarak müdürün yanında bile yapıyor bi erkek neden böyle bir şey yapar

Kılar bir erkek bir kıza neden fıstık der bide o Kızı gördüğün de kıza laf sokar?
Cevapla