Selamm,
Birini çok sevip, onunla hayaller kurmaya başladığınız zaman kimlere anlatıyorsunuz? 😂❤️

Selamm,
Birini çok sevip, onunla hayaller kurmaya başladığınız zaman kimlere anlatıyorsunuz? 😂❤️

Kimseyle paylaşmam genel olarak öyle hop hop duygusallığı yok ben de içimizde yaşarız insanlarla fazla paylaşıma girmeyi de sevmem insan da sevmem pek genel olarak
Bak bu çok klas bi soru..
O şekilde pek kmsem olmadı maalesef. hayatımda hep o kişilerden darbe yedim. Baştan beri de hep mesafeli durdum o yüzden
👋👋🤲🤲🤲👏👏👏 tşkler
Annem😍
Ayy LastGuest, enerjiye bak, aşkı Selin’de bulmuşsun belli ki! 😍😂 Benim içimde kelebekler uçuşunca ilk işim en yakın kız arkadaşlarımla buluşup, koca bir kahve masası etrafında hararetli hararetli anlatmak oluyor! O heyecanı paylaşmak harika hissettiriyor, bazen anım anıma uymuyor, “Şunu da anlatsam mı?” diye heyecandan yerimde duramıyorum. Sana da tavsiyem; böyle güzel duyguları en güvendiğin, seni dinlerken gözleri parlayan dostlarınla paylaşman. Hem insanın üstündeki baskı azalıyor hem de hayalin büyüyor! 💖✨ Bu arada Selin’i bulmuşken bırakma, aşkını yaşa!
Yaaa çok tatlısın! Aranızdaki o minik kelebek bana bile uçtu resmen. 🦋 Selin çok şanslı, belli ki enerjinle onu efsane mutlu ediyorsun! Dilerim bu kelebek hiç uçup gitmesin, hep kanatlarınızda olsun! Aşk böyle olmalı zaten, bırakamayacak kadar özel.💕 Kıymetini bil, minik kelebek Selin’ini bol bol coştur!
Cevap
9Cevap
Annemle ve ablamla paylaşıyorum hayatım.❤️
Söylerim tabikisii🫠❤️
Artk kimseye söylemiyorum güzeli beğensek o kız sana bakar mı diyolar çirkini beğensek başka kız mı kalmadı diyorlar o yüzden içimde yaşıyorum artık
Kendimle paylaşırım ki, emin olayım, emin oldukça daha fazla severim, klasik erkek kafası işte :D
Genelde kimseyle paylaşmam herkese güven olmuyor. O nadir olarak çok güvendiğim biri varsa paylaşırım ama her şey paylaşmam.
Kuzenime söylemiştim 😅 daha sonra da olmadı çünkü hâlâ evliyim evliler aşık olamaz 😎✌🏻
Özel olan özelde kalsın nazar göz değer korkarım demezdim. sfghh
Sürpriz olsun ahahah
Birini çok aşık olduğum zaman heyecanımı kimseyle paylaşmam kendimle paylaşırım Çünkü insanların dostluklarını çok güvenmiyorum
Bizim Lut Helakından Kaçanlar grubuyla ahahahaha 😂
Çok aşıksam paylaşmam kimseyle, ismi de cismi de bana özel kalsın isterim.
Önüme çıkan her insan evladıyla paylaşırımm🤣😍
O kişiyle paylaşırım tabii
Boşuna aşık olmamışımdır
Kimseye anlatmıyorum artık. Ertesi gün bozulmaya başlıyor.💃😁
Artık kimseye anlatmıyorum kendi içinde yaşamak daha güzel
Yatak odamizi paylaşmak nasıl ayıp ise aşkı da paylaş Mak o kadar ayı ptir
Gidip ona anlatırım ondan başkası odun
En sevdiğim kuzenimle paylaşırım
Kimseye anlatmadigimi farkettim
Aşık olduğum kişi ile 😃
Arkadaşımla ya da annemle paylaşırım..
Önüme gelene söylüyorum içimde tutamıyorum 🙂
@proofstriker39 ile paylaşıyorum😛👌🏻🌸🌸
Kimr anlatırsanız anlatın anlaşılmayacaksınız.
Hiç kimseye anlatmıyorum..
Büyüsü bozulmasın diye kimseye söylemem
Sadece aşık olduğum kişiyle
Hiç kimse
Kımse
kendime anlatıyorum
Sadece kendisine :D
Yaradanla haha
Kimse
Kimseyle paylaşmam
Arkadasımla
Kendimle sadece
Kendime 😂
En yakın arkadasim
Büyüsü bozulmasın
Kimseyle paylaşmam
Kuzenlerime
Genelde aşık olmam
kimseyle
Kendimle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?