Sevgilime yalan söyledim o sorun etmedi ama ben iyi değilim ne yapmaliyim?

Sizi sıkmadan kısaca anlatayım. 23 gündür sevgiliyiz İlk tanıştığımızda 98'deyim dedim ama 95 liyim ondan 1 yaş büyüğüm. İlişki çok ciddiye gitti ailesi biliyor. Ben de artık dün gerçeği söyledim ee ne var bunda dedi. Dedim kendimi kötü hissediyorum bir gün karşıma çıkar bu o zaman kötü oluruz. Daha yolun başındayız bunu bir sene sonra söylemiş olsam o zaman yüzüne bakmazdım dedi ama şu an sorun yok dedi. Söz veriyorum asla konusu acilmayacak dedi. Benim için hiç rahat değil bir gün tartışacağız ve yüzüme çarpacak diye düşünüyorum elimde değil kendimi kötü hissediyorum bitirmek istiyorum ama kıyamıyorum sürekli kapıma geliyor arabada saatlerce oturuyor. Ama yapamam kim bilir neler gelecek aklına tartisicaz sen zaten yalan söylemistin diyecek belki ileride. Ayrilmak istiyorum en doğrusu bu.

Sevgilime yalan söyledim o sorun etmedi ama ben iyi değilim ne yapmaliyim?
Cevapla