Eski eşinizle veya sevgilinizle ayrıldıktan sonra birlikte oldunuz mu?

eski eşimden 2 çocuğum var ve onlar için sık sık iletişimdeyiz 2 yıl oldu boşanalı benden sonra biriyle oldu ayrıldılar şu an çok barışmak istiyor hep karşıydım ama dün uzun bi aradan sonra birlikte olduk. Bana çok iyi geldi çok özlemişim ve şu an barıştık falan sanıyor ama barışmaktan korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaktan onu unuttum sanıyordum ama unutamamışım onu farkettim

Eski eşinizle veya sevgilinizle ayrıldıktan sonra birlikte oldunuz mu?
Cevapla