Sürücü sinavinda elim ayagim birbirine giriyor ve herseyi yanlis yapiyorum? Ne yapacam🥹?

Sürem bitti. 2 hafta icinde almam lazim 2 kez girdum olmadi. Pzt surus hocami arayip yine randevu almak istiyorum ama inanin yapamiyorum korkuyorum yine yapamadin falan der diye. mesaj attim donmuyor. Surekli bana diyodu ztn yapamazsin edemezsin cok kez surdun hala beceremiyosun falan. Arkadaslar kafayi yicem. Neden böyle oluyor. Birtürlü dogru durust sakin kalamiyorum elim ayagima dolaniyor saka gibi. Ehliyet bi imkansiz hayal gibi oldu benim icin birturlu olmuyor elim ayagim birbirine giriyor

cuma gunu aramak istedim adami 20 dk telefonun basindaydim ariyamadim heycanlandim ne yapacam? Pazartesi nasi aricam

Sürücü sinavinda elim ayagim birbirine giriyor ve herseyi yanlis yapiyorum? Ne yapacam🥹?
Cevapla