Ayrılıktan sonra kimseyi eklemiyorsa hala beni mi bekliyodur?

Onun hatası yüzünden ondan ayrıldım. Ki o hafta beni çok üzmüştü. Ramazan ayındaydık kendisi işteydi ona bir şeyler hazırlamaya gittim gittiğimde bilgisayarını açtım iş yerinden birkaç kadını özel olarak aratıp bakmıştı ben de bunu görünce sinirlerim bozuldu ayrılırken de onu takip etmek istedim benden hemen sonra biriyle konuşacak mı diye google şifrelerden instagram şifresini buldum ondan habersiz hesabına giriyorum. Ve yine kadınları aratmaya devam ediyor ama kimseyi eklemiyor sadece profillerine bakıp çıkıyor ayrılalı 2 ay oldu ne düşünüyorsunuz?
Ayrılıktan sonra kimseyi eklemiyorsa hala beni mi bekliyodur?
Cevapla