Sevgilim tekrar gelirmi ona bu güveni nasıl veririm?

merhaba ben 18 yasındayım hayatımın en kötü zamanlarını geçiriyorum. Bu siteye kadar düştü yolum lütfen tecrübeli abiler ablalar bana yardım etsin. Benim bi sevgilim vardı adını vermiyim baş harfi D onunla 1.5 senelik bi ilişkimiz oldu ben onu çok seviyordum hala seviyorum. İlişkimizin 7. 8. Aylarında ben onu aldattım neden aldattıgım hakkında en ufak fikrim bile yok. Sonrasında o bu durumu öğrendi ve benden ayrıldı. Zamanla ben çabaladım o benden kopamadı sevgisi bitmedi ve bu olaydan 1 1.5 ay sonra tekrardan barıstık sevgili olduk. Sonrasında ise ilişkimiz devam etti ama sürekli güven sorunları oldu. Ben onun isteklerine değer vermedim ama kendi sevmedigim icin deger vermedim. Mesela gel beraber kutuphaneye gidip ders calısalım diyordu ben gitmiyordum. Cünkü ben kutuphaneye gitmeyi sevmiyordum. Ama onun icin anlamı farklıydı bunların yanında olmamın ona güven vericeğini benim eşşek kafam anlamadı. Sonrasında benden ayrıldı güvenemediğini sadece sevgiyle olmadığını söyledi ne kadar geri çevirmeye çalışsamda gelmedi tekrar. Ayrıldıktan 1 1.5 ay sonra ona bi mektup yazmaya kara verdim icimdekileri döktüm ne geri dön mektubuydu ne özür mektubuydu arkadasım aracılığı ile ona ilettim. Mektubu okurken ağlamış ama istemedigini olmıyacağını söylemiş. Ben gittim yanlarına biraz oturduk bana cok sinirli bakıyordu beni sevmediğini keske beni hiç tanımak istemediğini gecirdigimiz 2 yıl icin mutlu olmadığını ama benden ayrıldıktan sonra mutlu olduğunu soyledi. Sonrasında ben arkadasım aracılığı ile onla konustum arkadaslarımda araya girdi benim kotu olduğumu değiştiğimi onu cok sevdigimi pişmanlıgımı herseyi anlattılar ama onun cevabı istemiyorum oldu. Ben bi sekilde engelimi kaldırttım ona biraz konuştuk ben baskılamadım ve sonunda beni engellemesen olur mu dedim kabul etti konuşma orada bitti. D hergün kütüphaneye giden birisi ders calısmak icin benimde planım suydu bende kutuphaneye gidicem ders calısıcam sorumlukuk aldığımı değistiğimi ve daha olgun birisi oldugumu görmesiydi. Ama bugün sabah uyandım kutuphaneye gitmediğini ögrendim. Aklıma başka bi erkekle mutlu olabilceği geldi ve kriz gecirdim ona uzun uzun mesajlar yazdım onu ne kadar ozledigini degiştigimi falan yazdım. Karsılık alamayınca intihar etmeye kadar verdim. Bunu ona soylemeden lütfen yanıma gel gercekten cok kötüyüm sana ihtiyacım var dedim. Gelmicem istemiyorum benim elimden bişey gelmez gibi seyler söyledi. Bende herseye son verceğimi soyledim. Gittim halat aldım ve en yakın arkadasımı aradım damlaya ulaşmasını soyledim. Aramıs mesajlar atmıs ama karsılık vermemiş. Sonra yakın arkadasım beni intihardan vazgeçirdi. Sonra annesi yazdı bana (Ben öncedende annesinin yanına gitmiştim belki biseyler olur diye ama onun peşini bırakmamı söylemişti.) ben senle konuşmustum onu rahatsız etmeyi bırak ona buna arattırmayı bırak düş yakasından babasına soylerim dahada yaparsan polise giderim dedi. Zamanla düzelceğimi herseyin geçicegini ama kızını rahat bırakmam gerektiğini söyledi. Bende saygımı hiç bozmadım ona teşekkür ettim ve hiçbirsey demeden beni engelledi. Ben onu cok seviyorum ve tek düşündügüm o ne yapmalıyım o bana tekrarsan nasıl döner bana inanır.

Sevgilim tekrar gelirmi ona bu güveni nasıl veririm?
Cevapla