Aşık olduğum için ağlıyorum bunun altında yatan psikoloji nedir?

sevgili değiliz, sadece konuşuyoruz ama flörtüz, bir gün isim konulacağını iki tarafta biliyor ve ilgililer birbirine. ama ben sanırım aşık oldum ve sırf sevdiğim için ağlıyorum. seviyorum abi ama çok zor gerçekten böyle. sadece bu duygu karşılıklı olsun ve sonsuz olsun istiyorum. karşılıklı olsa da belki yine düşündükçe ağlayacağım çünkü sonu gelmesin isteyeceğim hep. kadınlar bile ağlamıyordur sırf bu sebepten. bunun sebebi nedir arkadaşlar sizce?

Aşık olduğum için ağlıyorum bunun altında yatan psikoloji nedir?
Cevapla