Hiç böyle hisetiniz mi? ağlayasım geliyor hatta rahatlıyorum ağlayınca aşırı duygusal yaklaşıyorum herşeye? aşık olma hissi geliyo?

19 yaşında biri için böyle şeyler hissetmem normal mi

Bide cinsel dürtülerle duygusal şeyler birbirine karışmış durumda

Beynimle kalbim arasında bitmrk bilmeyen sürekli bir tartışma var

Deli miyim ya ben noldu bana böyle

Güncellemeler
+1 yıl
Bide böyle olunca ilgi ihtiyacım doğuyor
Hiç böyle hisetiniz mi? ağlayasım geliyor hatta rahatlıyorum ağlayınca aşırı duygusal yaklaşıyorum herşeye? aşık olma hissi geliyo?
Cevapla