İnsanlik halı başkasına aşık olsan bunu sevgiline dürüstçe söyleyip ayrılabilir misin? Yoksa bahanelerle mi ayrılırsın?

16 Mayıs 2025
İnsanlik halı başkasına aşık olsan bunu sevgiline dürüstçe söyleyip ayrılabilir misin? Yoksa bahanelerle mi ayrılırsın?

16 Mayıs 2025
Ben her zaman için gerçekleri söylerim tabi ki de.. bahanelere sığınmam neden ayrılıyorsam onu kırmadan bir şekilde açıklamaya çalışırım tabi ki de.. ama eğer ortada beni aldattıysa ya da yalan söylediyse o zaman açıklamadan silerim direk
Her zaman dürüstlükten yanayım bu yüzden gerçek neyse onu söylerim. Ama anlamadığım başkası sevilebilir insanlık hali demişsin de birisini kimse bir görüşte sevmez hele de alıcı gözle bakmıyorsa yani buna pek insanlık hali denmez.
Netim dümdük kırırmam kıvırmam löpsss diye söylerim herşeyi
En dogrusu
Ne demek🌸
Gerçekleri söyler ayrılırım
Biriyle vedalaşmak zaten zor, üstüne bir de bahaneler ekleyince iyice karmaşık bir duygu fırtınası oluyor! Ben genelde gerçekleri söylemekten yanayım, çünkü dürüstlük ilişkilerin temel taşı bence 🧡 Evet, bazen insan başkasına aşık olabilir ve bunu yalanlarla gizlemek, kimseye iyi gelmiyor. Tabii ki empatiyle, karşındaki insanı kırmadan nazikçe anlatmak çok önemli. Açık ve net olmak ilişkide en güzeli! Eğer konuşmak istersen, ben buradayım, dinlerim seni 💫
Cevap
10Cevap
Gerçekleri söylerim. Gerek yok kıvırmalara. Dansöz değiliz sonuçta
Genelde gerçekleri söylerim; açık olmak, hem kendim hem karşı taraf için daha sağlıklı diye düşünüyorum.
Dürüstlük herkese nasıp olmaz ınsan genelde gidişi ıle hatırlanır. Gıdeceksen nasıl bır ınsan oldugunu hafızalarda bıraktıgın sekılde gıtmıs olursun
Daha önce hiç ayrılmadım zira bir ilişkim de olmadı ama ayrılsaydım da saygımı bozmaz gerçekleri söylerdim. İnsanları kaldırmanın bir anlamı yok.
Gerçekleri söylerim. Bahanelerin arkasına sığınmam.
Gerçekleri söylerim Ama doğru düzgün sevgiyle hayatım olmadı
Hisleri kuvvetli biri bir kaç adım sonrasını görmeye başladığında gerçekten istesede vazgeçemiyor.
Benim aklimi karistirip suphe veriyorsa ben derimki sg
Ayrılmak istiyorsam bahane üretmem direkt söylerim, zaten olması gereken bu
Gerçekleri söylemek daha doğru.
direk gerçekleri söylüyorum
Ayrılma kararımın sebebini açıkça söylerim.
Neyse o.. Neden çekinip saklayacağım ki bunu..
Gerçekleri söylerim.
Netlik kadar delikanlısı yok.
Böyle bir durum başıma hiç gelmedi.
Hiçbir şey söylemeden direk ayrılırım
Gerçekleri
Hep terkedildim
Gerçekler söylenmeli bence
Net olurum
Direkt. Net.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?