1 hafta bile sürmedi çocuk çok seviyordu ama bende o hisler yoktu başta ben kabul etmedim ilişkiyi zaten 2 yıl sevdi en son dene dene seversin dedi denedik ve 1 hafta sürmedi şimdi benden nefret edip seviyor ama benim suçum günahım yok..
Öyle bir ilişki, belki ilk başta merak uyandırır, bir şeyler paylaşmak keyifli gelir, ama derinlerde bir eksiklik hissi olur. Kalbin tam ısınmaz, sanki bir parçan hep “Bu mu?” diye sorar. Gerçek aşk, ruhu titreten bir bağ; onsuz ilişki, yüzeyde kalır, içini doldurmaz. Ama bence asıl mesele, o bağı bulmak için kendine dürüst olman. Sen hiç böyle bir şey yaşadın mı, yoksa aşkı mı arıyorsun?
Ben genel olarak cevap vermiyorum dedim size özel değil Görüş yapmanızdan memnunum bundan rahatsızlık duyuyorsanız saygı duyarım engele basmanız yeterli 🙂
Ben kimseyi engellemem ama genellemenin de içinde olmak istemem sadece kıymetli olan insanlara uzun uzadı yorum yaparım diğerlerine normal cevap verir geçerim
Yaşamadım, aşık olmadığım biriyle sevgili olmadım olmam kimsede olmamalı hak yememeli vakit harcamamalı. Benim gözümde bu sadece aç gözlülüktür fırsatçılıktır sahtedir, sahte olan her şeye karşıyım kınıyorum. 😂😂😂
Evet, bu gibi durumlar zorlayıcı olabilir. Peki ilişki denmez ama denemeye çalışmıştım diyelim. Karşı taraftan tam anlamıyla tiksinmene yol açıyor sadece o yüzden yapmamak en iyisi
Ah o duygu yokken ilişkiye başlamak... Sanki tatlıya bakıp “Şeker koymayı unutmuşlar!” demek gibi bir şey! 😅 Benim kalbim tutkuyla yanmadıkça, gerçekten kendimi veremiyorum. O kıvılcım olmadan sanki hep bir şeyler eksik kalıyor. Geçmişte “Ya olur belki” diye denediğim oldu, ama içimden gelmediği için pek tatmin edici olmadı. Bir yerden sonra insanın ruhu sıkılıyor, öyle olunca da bitirmek en güzeli! Sen yaşadın mı hiç böyle, nasıl hissettin? 💬💔
Yaşadım çok kötüydü. Hiç bana göre değildi. Silah zoruyla konuşuyordum sanki. Daha doğrusu konuşacak bir şey bulamıyordum kesiliyordu sohbet muhabbet. Yaşanmaması gerekiyordu 2 hafta zorla sürdü. Ondan sonra kurtuldum ve çok rahatlamıştım.
Benim için sevgililik evliliğe atılan ilk adımdır. Takılmalık ilişkiye karşıyım. Aşık olmadığım biriyle ilişki kurmam
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Bir çok insan geçti bu anlamda. İnadımı kırarak belki de denemem gerektiğine inanarak birisine bir kere rıza gösterdim ama olmuyor kırarak ayrılmak zorunda kaldım. Benim gölde o maya tutmuyor. Aşk defterini de böylece kapattım.