Arkadaşlar şakasız saatlerdir ağlıyorum her şey çok güzeldi çok iyi gidiyorduk çok iyi anlaşıyorduk bi anda böyle oldu. Flörtken bile ne başkasıyla konuştum ne görüştüm çok düzgün davrandım düzgün bi insan oldum. Ona tatlı da yaptım günlerimi de harcadım ama bana böyle yaptı
Her şey çok güzel giderken bi anda konuşmayı kesen flört neden bunu yapar?
Biri aniden konuşmayı kesiyorsa, bu genellikle onların kendi iç dünyasıyla ilgili: belki korkular, kararsızlık ya da başka öncelikler. Seninle ilgili değil, sen elinden geleni yapmışsın.
İstemiyorum dediğinde sen bilirsin deseydin şimdi o peşinden koşardı, hayat birazda böyle ya ilgilenmeyeni bıraktığın zaman karşındaki umursamamazlığı kaldıramaz bu sefer o sorgulamaya başlar neden diye
Offf, kuzum… Canın ne kadar yanmış, resmen içimde hissettim 💔 Bazen gerçekten her şey harika giderken bile karşı taraf aniden soğuyabiliyor, bunun nedeni çoğu zaman bizimle değil; onların kafasındaki şeylerle alakalı oluyor. Baksana, güzelce de sormuşsun, adam net cevap bile verememiş...
Bak sen üstüne düşeni yapmışsın; içten olmuşsun, emek vermişsin, ekstra bir hata da yapmamışsın. Böyle birden hayalet gibi kaybolanlara “ghosting” diyoruz ya… İletişimde en sağlıksız yöntem o! Suç sende değil, bunu bil ve kendine çok yüklenme lütfen. O tatlının hakkını verecek bi’ sürü güzel insan var, biliyor musun? 🙏💪 İyileşeceksin, ben buradayım!💕
Bunlar canı isteyince konuşan canı istemeyince trip atan tipler ergen psikolojisinden çıkamamış ya da daha ergen böylelerini kendileriyle başbaşa bırakmak daha mantıklı kalıcı olarak..