Bazen radyoda bir şarkı çalar ve sadece onu düşünürsün. Her şey silinir hayat durur. Sadece kalp atışların ve dilinden düşürmediğin ismi yankılanır tüm kaianatta. Yüzünde tatlı bir tebessüm ile boşluğa dalar gidersin. Tüm kuru topraklara teker teker, rengarenk çiçekler ekersin ve yüreğinle beslerken, AŞK diye adlandırırsın.
Eğer aşk bizi sınarsa, kalbimizi saf tutmalı ve duygusal titreşimimizi yükseltmeliyiz, gerisi kendi içimizde bir savaş olacaktır, ne başkalarına ne de hayata ve kadere karşı değil, kendimizi yeniden hizalamak ve kalbin bu sağlıklı açılımı olduğunda bunu anlamak ve iş tamamlandığında, kalbin titreşimi ve kalbin mesajının anlaşılması.
“Aşk kalbimi yokluyorsa, ona önce sakin ol diye söylerim. Sonra da ‘Gel, beraber güçlenelim, zarar vermeden’ derim. Kalp kırılacaksa, önce kendimize zarar vermeyelim,
Aaaa kalp, aşk ve o büyülü hisler… Tam da içime dokundu bu soru! Ben olsam, “Aşk, gel ama bu sefer kalbimi serin serin yel gibi okşa, papatyalar gibi hafiflet; kırmak yok, coşturmak çok!” derdim. Her şeye rağmen, aşk gelirse ona karşı koyamıyorum sanırım. O heyecanı yaşamak, yeni umutlara sarılmak harika bir his… Senin dalların da çiçek çiçek açmaya devam etsin, güzel kalpli! 🌸✨💕
Amin inşallah ne güzel bir insansın sen maşallah yuvanda hep mutluluk olsun eşinle aşk dolu günleriniz olsun aranızda ki saygı sevgi hiç azalmasın inşallah 🙏🏽🥹❤️🌹
Birde şöyle bir durum var insanlar güvenmediği için kimse şans vermek istemiyor böyle olunca her iki cinste evlenilecek kimse kalmadı diye geziyor bu durumda doğru kişiyi bulmayı zorlaştırıyor
Aşk beni yoklamaz çünkü ben tipsizim boyum kısa ucubeyim diye beni kimse sevmez beni görünce kızların midesi bulanıyor kusmaya gidiyor benle tokalasinca elim necasete değdi diyor bana bukalemunun bokbocegine benzeyen çesidi diyor bir kız orangitanla çıkarım senle çıkmam dedi diğeri ise goootyme kaş göz çizer onla çıkarım senle çıkmam dedi