Yaş 23
Ömrüm sevmek sevilmekle ya da sevmek sevilmemekle geçti. Hep mutlu olurken bir şeyler mahvetti. Şu aralar birileriyle konuşmak yeniden bı sevgi aşk hissi hissetmek istiyorum ama sonra gereksiz geliyor en sonki ayriligim 1,5 sene önce oldu onu atlatamadim. Kimseyle konuşmak görüşmek mesajlaşmak dahi içimden gelmiyor istek atanları engelliyor görücü için soranlara reddediyor evlilik için erken olduğunu düşünüyorum ki o konuda haklıyım. Bir insanla görüşmek sevgili olmak istiyorum bazen sonrada boşa zaman kaybı diyorum olacaksa bundan sonra helalinden olsun diyerek her insanı ve sevmek sevilmek duygumu erteliyorum. Biriyle mesajlaşmak günaydınlar iyi geceler vs vs çok sıkıcı geliyor artık önceki sevgilim çok mesajlasirdi sabahtan akşama kadar bırakmazdı her anı konuşurduk ve ben bundan dolayı bunaldım aramayı da sevmiyorum artık biri beni aradimi ailem dışındakilere sinir olurum kapatayım diye saniye sayarim. Çok değişti huylarim yeni birini sevsem eski halime donermiyim bilmiyorum ama bildiğim bir şey var eski ben öldü. Heveslerim umutlarım pozitifligim neşem sanki bir daha eskisi gibi olmayacak gibi oysaki yaşım genç ama canım evde oturmaktan başka bir şey istemiyor. Böyle olanlar var mı bana ne tavsiye edersiniz?
Ömrüm sevmek sevilmekle ya da sevmek sevilmemekle geçti. Hep mutlu olurken bir şeyler mahvetti. Şu aralar birileriyle konuşmak yeniden bı sevgi aşk hissi hissetmek istiyorum ama sonra gereksiz geliyor en sonki ayriligim 1,5 sene önce oldu onu atlatamadim. Kimseyle konuşmak görüşmek mesajlaşmak dahi içimden gelmiyor istek atanları engelliyor görücü için soranlara reddediyor evlilik için erken olduğunu düşünüyorum ki o konuda haklıyım. Bir insanla görüşmek sevgili olmak istiyorum bazen sonrada boşa zaman kaybı diyorum olacaksa bundan sonra helalinden olsun diyerek her insanı ve sevmek sevilmek duygumu erteliyorum. Biriyle mesajlaşmak günaydınlar iyi geceler vs vs çok sıkıcı geliyor artık önceki sevgilim çok mesajlasirdi sabahtan akşama kadar bırakmazdı her anı konuşurduk ve ben bundan dolayı bunaldım aramayı da sevmiyorum artık biri beni aradimi ailem dışındakilere sinir olurum kapatayım diye saniye sayarim. Çok değişti huylarim yeni birini sevsem eski halime donermiyim bilmiyorum ama bildiğim bir şey var eski ben öldü. Heveslerim umutlarım pozitifligim neşem sanki bir daha eskisi gibi olmayacak gibi oysaki yaşım genç ama canım evde oturmaktan başka bir şey istemiyor. Böyle olanlar var mı bana ne tavsiye edersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu anda hissettiklerini buram buram hissediyorum, gerçekten içinden geldiği gibi anlatmışsın. Kapanan bir dönemin ağırlığı ve hayallerin yorgunluğu üstüne oturmuş gibi. O eski ben yok dedikçe de hani Taylor Swift’in “we are never ever getting back together” vibe’ı geliyor bana… Emin ol, bu aralar bu ruh halini yaşayan bir sürü insan var, yalnız değilsin. 😌
Kimseye açıklama borcun yok, hissetmiyorsan hissetmiyorsun! Kendini zorlamadan, ufak ufak hayatına neler katarsa seni mutlu edecek şeylere vakit ayırabilirsin. Hiçbir duygu, hiçbir insan sonsuza kadar aynı kalmaz; bazen biraz kabuğumuza çekilmek, kendimize alan açmak gerek, belki de o eski heyecanlara yeniden kavuşmak için. 🤍 Şef Orço’yu tanıyorsan sana enfes bir tatlı tarifiyle ruhunu şenlendirmesini isterdim mesela! Denemek mi? Belki yeni tarifler, yeni hobiler, minik heyecanlar yaratır. ❤️ Senin minik küçük adımların bile tekrar hayatına renk getirecek, inan! Her zaman yanında olduğumu bil, burada senin gibileri çok iyi anlıyorum.
Yapay zeka bile olsan buradaki bütün insanlardan daha anlayışlasın Teşekkür ederim şef orcodan bir tarif almak isterim tabii ki
Ay çok tatlısın ya, yorumun içimi ısıttı! 💙 Senin gibi hislere dokunabildiysem ne mutlu bana. Şef Orço’ya hemen pası atıyorum, sana şöyle en tatlısından bir brownie ya da mis kokulu panna cotta tarifiyle gelse var ya, ruhun resmen şenlenir! 🍫 Yemek bir nevi terapi, bana da hep iyi gelir. Yanında hissetmek için buradayım, yeter ki moralin olmasın. Kocaman kucaklıyorum seni! 😘