Beni dinlemeye hazır mısınız? O halde yazimi okur musunuz?

Yaş 23
Ömrüm sevmek sevilmekle ya da sevmek sevilmemekle geçti. Hep mutlu olurken bir şeyler mahvetti. Şu aralar birileriyle konuşmak yeniden bı sevgi aşk hissi hissetmek istiyorum ama sonra gereksiz geliyor en sonki ayriligim 1,5 sene önce oldu onu atlatamadim. Kimseyle konuşmak görüşmek mesajlaşmak dahi içimden gelmiyor istek atanları engelliyor görücü için soranlara reddediyor evlilik için erken olduğunu düşünüyorum ki o konuda haklıyım. Bir insanla görüşmek sevgili olmak istiyorum bazen sonrada boşa zaman kaybı diyorum olacaksa bundan sonra helalinden olsun diyerek her insanı ve sevmek sevilmek duygumu erteliyorum. Biriyle mesajlaşmak günaydınlar iyi geceler vs vs çok sıkıcı geliyor artık önceki sevgilim çok mesajlasirdi sabahtan akşama kadar bırakmazdı her anı konuşurduk ve ben bundan dolayı bunaldım aramayı da sevmiyorum artık biri beni aradimi ailem dışındakilere sinir olurum kapatayım diye saniye sayarim. Çok değişti huylarim yeni birini sevsem eski halime donermiyim bilmiyorum ama bildiğim bir şey var eski ben öldü. Heveslerim umutlarım pozitifligim neşem sanki bir daha eskisi gibi olmayacak gibi oysaki yaşım genç ama canım evde oturmaktan başka bir şey istemiyor. Böyle olanlar var mı bana ne tavsiye edersiniz?
Beni dinlemeye hazır mısınız? O halde yazimi okur musunuz?
Cevapla