Hoşlandığım kadınlardan uzak durarak iyi mi yapıyorum?

Ben tipsizim hiç sevgilim olmadı, bana hiçbir kızın bakacağını düşünmüyorum o yüzden üniversitede hoşlandığım kıza açılmadım. Kız başkasıyla evlenmiş ve kocası tarafından öldürülmüş. Duyunca kendimi kötü hissettim. Benim eşim olsaydı kılına bile zarar vermezdim. Şuanda da birinden hoşlanıyorum ama yine açılmayı düşünmüyorum. Sizce kadınlardan uzak durarak iyi mi yapıyorum?

Hoşlandığım kadınlardan uzak durarak iyi mi yapıyorum?
Cevapla