Hukuk okuyorum, kasiyerlik yapan bir cocuk var bana cidden cok asik sirf bu farkliliktan dolayi istemedigim icin kotu biri miyim?

belli sebeplerden dolayi okuyamamis biri degil bu arada kendi ozgur hur iradesiyle calismamis.
bir de tipci srefsiz bir cocuk var o da tek derdi +18 gibi hissettiriyor
Hukuk okuyorum, kasiyerlik yapan bir cocuk var bana cidden cok asik sirf bu farkliliktan dolayi istemedigim icin kotu biri miyim?
Cevapla