belli sebeplerden dolayi okuyamamis biri degil bu arada kendi ozgur hur iradesiyle calismamis.
bir de tipci srefsiz bir cocuk var o da tek derdi +18 gibi hissettiriyor
bir de tipci srefsiz bir cocuk var o da tek derdi +18 gibi hissettiriyor
bundan sebep kötü insanları hak ediyorsunuz bunu bir kız olarak söylüyorum. Kasiyerlik yapan çocuk ömür boyu kasiyerlik yapmıcak ya da tıp okuyan çocuk belki zorlanıp tıpı bırakıcak bilemezsin ama sen ün şan söhret açlığından hep seni kullanan erkeklerle yetiniceksin
Hanımefendi öyle demeyin işte, ne demiş atalar:"Davul dengi dengine çalar".
@SerkanÇelik28 öyle bazılarının kanı bozuk oluyor
ün sohret amacim yok. kendimi gelistirmisim sadece karakteri duzgun ve beni seviyo diye biriyle olamam. ben de hoslaniyorum ama ask karin doyurmuyo. bazi soylediklerinizde hakli olabilirsiniz ama kesinlikle kotu insanlari hak ettigimi dusunmuyorum.
aşk karın doyurmuyo diyo ya ajshksdjkds tamam seni kullanan erkeklere git en azından ne istediğini bilen düzgün insanlara düzgün erkekler gelir sende bozuk insanlarla zamanını harcarsın. Benim 2 yıla yakın sevgilim var ve aşk karın doyuruyor ne bekliyorsun yani bozuk insanlar senin psikolojini bozar ama yaşın sanırım küçük birşeyler yaşayıp görmen lazım
abla 23 yasindasin 40 yas gibi tavsiye veriyosun ben yerimi biliyorum en azindan
düşünme şekline bak 23 yaşındayım diye doğruları söyleyemez miyim ve nereden biliyorsun belki 40 yaşındakilerden daha fazla şey yaşadım. Senin yerin seni kullananların yanı aynen devam sonra niye böyle oldu diye ağlamayın
bu kadar kurulduguna gore kasiyersin sanirim
ameliyathane hemşiresiyim. Kasiyer olsam da olmasam da doğruyu savunurum
Cevap
4Cevap
kendi kararınızdır bu
Hayır, bende olsam bende evlenmem
Evet kötü birisin
👍👍👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?